Gjest SR-270X Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Er det vanlig å ha noen søvnløse netter? Ev. noen netter med veldig lite søvn? Snakker kanskje 2-3 timer... 0 Siter
KaVa Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Kan ikke tenke meg at det er uvanlig - innimellom. Dersom det blir et mønster, bør man nok kontakte lege for hjelp. 0 Siter
Gjest SR-270X Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Kan ikke tenke meg at det er uvanlig - innimellom. Dersom det blir et mønster, bør man nok kontakte lege for hjelp. Bør jeg ta det opp med legen? Går på Abilify og Cipralex (av psykofarmaka.) 0 Siter
Mirabell Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Direkte uvanlig er det vel ikke, i hvert fall, f.eks. i perioder med mye bekymring eller stress. 0 Siter
KaVa Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Bør jeg ta det opp med legen? Går på Abilify og Cipralex (av psykofarmaka.) Jeg har ikke kompetanse til å svare deg på dette i forhold til medisinene du bruker etc. Men _helt_ generelt: Dersom man sliter over tid med nattesøvnen - altså ikke bare noen netter av og til - bør man vel kontakte legen om det. 0 Siter
Gjest SR-270X Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har ikke kompetanse til å svare deg på dette i forhold til medisinene du bruker etc. Men _helt_ generelt: Dersom man sliter over tid med nattesøvnen - altså ikke bare noen netter av og til - bør man vel kontakte legen om det. Ja. :-) Men da bare nevner jeg det en gang jeg har time, da. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, det er vanlig noen ganger i året. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.