Mary Poppins Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=569250 "Før jeg gikk, la jeg en dyne rundt overkroppen hans så han ikke skulle fryse. Jeg trodde dette skulle gå bra, siden han hadde fortalt oss at han ventet besøk senere på kvelden. Jeg trodde aldri at han skulle dø, sier 25-åringen." Jammen det var jo snilt... "Av obduksjonsrapporten fremgår det også at den pensjonerte klokkeren ble slått og sparket i hodet og mot kroppen. Deretter skar de to ranerne ham med kniv i hodet. Rettsmedisinerne fant et kutt fra tinning til tinning, som enkelte steder gikk helt inn til kraniet. Han ble også brent med lighter mot kjønnsorganet." *grøss* Stakkars stakkars gamle mann! Blir spennende å se hva slags straff de tiltalte får... 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 De blir vel erklært utilregnelige i gjerningsøyeblikket, tenker jeg. 0 Siter
Elis31 Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Saken er så jævlig at jeg vil helst ikke tenke på den. At noen gjør noe sånt mot homofile i dag i Norge fatter jeg ikke. 0 Siter
Gjest flustis Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 De blir vel erklært utilregnelige i gjerningsøyeblikket, tenker jeg. Siden de hadde ruset seg så vil de nok måtte ta sin straff uansett eventuell utilregnelighet. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Siden de hadde ruset seg så vil de nok måtte ta sin straff uansett eventuell utilregnelighet. Det får vi inderlig håpe, men jeg blir ikke overrasket om de finner betydelig formidlende omstendigheter her også. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Siden de hadde ruset seg så vil de nok måtte ta sin straff uansett eventuell utilregnelighet. formildende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.