Gå til innhold

Klokkemanndrapet


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=569250

"Før jeg gikk, la jeg en dyne rundt overkroppen hans så han ikke skulle fryse. Jeg trodde dette skulle gå bra, siden han hadde fortalt oss at han ventet besøk senere på kvelden. Jeg trodde aldri at han skulle dø, sier 25-åringen."

Jammen det var jo snilt...

"Av obduksjonsrapporten fremgår det også at den pensjonerte klokkeren ble slått og sparket i hodet og mot kroppen. Deretter skar de to ranerne ham med kniv i hodet. Rettsmedisinerne fant et kutt fra tinning til tinning, som enkelte steder gikk helt inn til kraniet. Han ble også brent med lighter mot kjønnsorganet."

*grøss* Stakkars stakkars gamle mann!:( Blir spennende å se hva slags straff de tiltalte får...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flustis

De blir vel erklært utilregnelige i gjerningsøyeblikket, tenker jeg.

Siden de hadde ruset seg så vil de nok måtte ta sin straff uansett eventuell utilregnelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Siden de hadde ruset seg så vil de nok måtte ta sin straff uansett eventuell utilregnelighet.

Det får vi inderlig håpe, men jeg blir ikke overrasket om de finner betydelig formidlende omstendigheter her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...