Gå til innhold

Hyppig vannlating, men ikke urinveisinfeksjon..


hihihihihi

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et irriterende problem som plager meg mye i hverdagen! Jeg føler at jeg hele tiden må tisse! Det svir ikke, det er lite væske som kommer ut og jeg drikker lite gjennom dagen. Jeg lurer på om jeg har overaktiv blære, men min lege sa det ikke var vanlig for noen som er så ung som meg. Det er heller ikke urinveisinfeksjon... hva er det?

Har normale vaner iforhold til trening, kosthold osv. Har ingen sykdommer. Lurer på hva dette kan være. Må veldig ofte tisse! Og når jeg har tisset føles det som om blæra ikke er tom. Jeg tisser veldig ofte å lite kommer ut. Hva feiler det meg ???

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeghardetogsåsånn

Jeg har det også sånn! Utrolig irriterende.

Prøver å la være å gå på do selv om jeg føler jeg må.

Jeg må ofte på do rett etter jeg har vært på do. 30 sekunder etter.

Det er ikke sånn hele dagen heldigvis, men i perioder.

Skjønner ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Til mindre du drikker til mer konsentret blir urinen, og blæra vil fortere bli kvitt den. Drikk mer vann og se om det kan hjelpe.

Du kan sjekkes for resturin, det er også en årsak til hyppig vannlatning, fastlegen kan henvise deg.

Blæren er ganske finstemt og kan bli påvirket av oss. Dersom du er sjekket for alt annet kan en time hos uroteraput være verdt forsøket. De jobber bl.a med å få kontrollen over blæren igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...