Gjest ja, veit det er galt 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har mye sinne i meg jeg. Sinne som jeg ikke tar ut over omgivelsene mine i rl, men gjerne på nett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maniana 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sinne er ikke galt i seg selv,det er en følelse slik som dine andre følelser. Men hvordan du tar det ut er et valg,du kan velge å heller bruke sinne ditt på noe konstruktivt. F.eks gjør noe fysisk,hogge ved eller rett og slett gyve løs på puter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT 4 244 108 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Negative ting som har hoper seg opp i deg og skaper stress, og som du ikke klarer å kvitte deg med, må du må finne en symbolsk søppeldunk til, slik at du ikke tømmer det rundt deg. Da slipper du å rydde opp igjen etterpå. En trykkoker har en sikkerhetsventil, finn den før kokeren eksploderer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei 3 048 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tren hardt, gjerne med vekter (styrketrening) eller bank på en pute. Eller hva med kampsport eller boksing. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.