Gå til innhold

Jeg savner språket mitt


canticle

Anbefalte innlegg

Ble behandlet med zyprexa i to år. Etter nedtrapping kom noe av personligheten min tilbake. Skriftspråket er den evnen som jeg savner aller mest. Jeg var ikke en gang psykotisk. Og de sa aldri unnskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det tvang da,når du ikke var psykotisk?

Mistet år av livet mitt jeg også pga AP,føler med deg.

De mente at jeg var psykotisk, eller så var det mest behagelig for dem å tro det. Antakelig så var det en kombinasjon av begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piggtråden

De mente at jeg var psykotisk, eller så var det mest behagelig for dem å tro det. Antakelig så var det en kombinasjon av begge deler.

Hvor hadde du endt opp om du ikke fikk medisin og gikk psykotisk i 2 år da, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hadde du endt opp om du ikke fikk medisin og gikk psykotisk i 2 år da, tror du?

Hehe, hadde jeg fortalt hvorfor de mente jeg var psykotisk, så hadde du neppe skrevet et slikt krasst innlegg. Jeg hadde vært et meget funksjonell menneske :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piggtråden

Hehe, hadde jeg fortalt hvorfor de mente jeg var psykotisk, så hadde du neppe skrevet et slikt krasst innlegg. Jeg hadde vært et meget funksjonell menneske :-)

Mente ikke å være krass, synes du skal ta opp dette med de som behandlet deg og si hva du mener ihvertfall. Du må jo bli ferdig med dette på et vis så det ikke går rundt å er sur på de som evt feilbehandlet deg. En unnskyldning kan kanskje hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente ikke å være krass, synes du skal ta opp dette med de som behandlet deg og si hva du mener ihvertfall. Du må jo bli ferdig med dette på et vis så det ikke går rundt å er sur på de som evt feilbehandlet deg. En unnskyldning kan kanskje hjelpe?

Egentlig så finnes det ingen unnskyldning for det marerittet som psykoseteamet utsatte meg for. Men jeg er innstillt på å tilgi. Men i psykiatrien i Norge er ikke forsoning en handling man søker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare lurer på det jeg

Hehe, hadde jeg fortalt hvorfor de mente jeg var psykotisk, så hadde du neppe skrevet et slikt krasst innlegg. Jeg hadde vært et meget funksjonell menneske :-)

Bare et spørsmål, hva trengte du psykiatrien til hvis du var et veldig funksjonelt menneske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål, hva trengte du psykiatrien til hvis du var et veldig funksjonelt menneske?

Noen å snakke med. Om det som plaget meg. Men det fikk jeg ikke. Derimot fikk jeg nevroleptika og avvisning. (dette er et godt svar, uten å bli personlig) Heia psykoseteamet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

De mente at jeg var psykotisk, eller så var det mest behagelig for dem å tro det. Antakelig så var det en kombinasjon av begge deler.

Ok,ja det er ofte en kombinasjon av mange ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,ja det er ofte en kombinasjon av mange ting.

hva mener du med det? du virker jo som den snilleste og den klokeste på dette forumet. ok, du mener ikke noe med det. men du virker likevel veldig mild og snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

hva mener du med det? du virker jo som den snilleste og den klokeste på dette forumet. ok, du mener ikke noe med det. men du virker likevel veldig mild og snill.

Det var snilt sagt,er nok ganske mange som ikke er enig med deg i det. Jo,jeg mener det ofte er en kombinasjon av mange ting,alt er ikke svart/hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...