Gjest Liv Bakeng 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 hva er diagnosen på følgende spørsmål:alt er kaos i hodet-går inn i transelignende situasjoner-ordene kommer hulter til bulter-altså stokker ordene-klarer ikke å snakke ordentlig-sier han ikke vet noen ting-alt er borte-mistet evnen til empati-agresjon -noen ganger vet han ikke hva han heter-husker ikke å ha bygd hus eller annet han har gjort forut.raserianfall-har dratt fra hjemme-funnet seg en hjelper-skjuler seg for andre.gått ned mange kilo-jeg løfter han som ingen ting-går bøyd fremover som om han er for stor -er som et lite barn-noen ganger er iris vekk i øyet -to svarte prikker igjen-må du ha flere detaljer?dette er en skremmende situasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest få mannen til lege 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Han bør komme seg til lege for en skikkelig sjekk i alle fall. Kanskje ta mange blodprøver, henvisning til nevrolog? Kan det være feks begynnende psykose, rusproblem/medisinbruk, tidlig Alzheimer? Små svarte pupiller _kan_ tyde på opiatmisbruk. Ser han sløv ut, snakker seint, "våte øyne"? Har noen familiemedlemmer psykiske problemer/rusproblemer? Har han vært utsatt for noe traumatisk i det siste? Søvnproblemer? Sovet lite? Har han vært slik før? Hatt annen psykisk sykdom/rusproblem før? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tillegg 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvor gammel er vedkommende, og har han hatt problemer av psykisk art før? Liknende dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser 665 5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det første som faller inn i hodet mitt her er misbruk av stoffer som LSD. Det er veldig typisk at pupillene utvides seg så øynene blir svarte. Det er opplagt at denne personen trenger hjelp, ser han selv at noe er i veien? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvor gammel er vedkommende, og har han hatt problemer av psykisk art før? Liknende dette? JA flere ganger-har hatt slike problemer over mange år-første gang registrert av meg i 1984-så bra til 93-94-dro hjemmefra da men kom tilbake, men etter det konstant til han dro fra hjemme først på 2000-jeg vil gjærne vite hva sykdommen heter så jeg kan lese mer om den -utbrent ?det har gått mange år nå -han har jobbet med mye negative faktorer -problemer med å få inn penger i bransjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvor gammel er vedkommende, og har han hatt problemer av psykisk art før? Liknende dette? han er nå 67 år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 3 547 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg tenker rusmisbruk eller hjernesvulst... Lege neste stopp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.