Gå til innhold

Angst, angst, uro, angst, uro, smerter, hjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest dette er verre enn alt
Skrevet

Noen gode råd utenom å springe i skogen, gjøre 100 ting, noe som kan roe meg ned? Ikke medisiner, det har jeg tatt mere enn nok av idag. Eller er det lov å ta en sobril når jeg har så vondt?

Kjennes ut som noen river skinnet av innvollene mine og brenner dem. Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg hjelper det å ligge i sengen i sideleie. Kanskje ha på litt musikk.

Skrevet

Har så vondt at jeg greier ikke ligge, men takk for svar. Har veldig lyst til å rope, men da blir vel naboen redd.

Skrevet

Det er lov å ta en sobril eller to,og lese litt i bibelen.

Skrevet

Hvorfor er det foresten stuerent å rope når man har fysiske smerter, men har man psykisk vondt blir man betegnet som gal?

Skrevet

Det er lov å ta en sobril eller to,og lese litt i bibelen.

Ja, skal ta en sobril, bibelen har jeg gitt bort for lenge siden.

Skrevet

hehe

Skrevet

Forsøk truxal. Medikamentet tar den værste angsten.

Gjest xbellax
Skrevet

Har så vondt at jeg greier ikke ligge, men takk for svar. Har veldig lyst til å rope, men da blir vel naboen redd.

Varm dusj eller varmt bad, om du dusjer så sett deg ned. Varmeflaske, lavendel bad aller helst. Demp belysningen, tenn stearinlys -> fremmer ro. Drikk noe varmt men unngå kaffe. Rolig film, rolig musikk. Massasje pleier å gjøre godt om du har den muligheten. Noen ganger er angsten så intens at det er fysisk umulig å ut å springe i skogen men forsøk aktivitet som forebygging til en evt neste episode.

Skrevet

Varm dusj eller varmt bad, om du dusjer så sett deg ned. Varmeflaske, lavendel bad aller helst. Demp belysningen, tenn stearinlys -> fremmer ro. Drikk noe varmt men unngå kaffe. Rolig film, rolig musikk. Massasje pleier å gjøre godt om du har den muligheten. Noen ganger er angsten så intens at det er fysisk umulig å ut å springe i skogen men forsøk aktivitet som forebygging til en evt neste episode.

Jeg greier ikke å roe meg så mye nå, må visst ta mere medisiner uansett. Sorry, ikke meningen å slenge ut sånne frustrasjoner her inn. Vet ikke om dette er angst heller egentlig, psykisk smerte heter det kanskje. Har på følelsen at det skjer noe helt forferdelig snart og jeg vet ikke hva det er. Skal gå i skogen igjen, det hjelper litt mens jeg går ihvertfall. Takk for hjelp !

Skrevet

Forsøk truxal. Medikamentet tar den værste angsten.

Jeg spiser truxal natt og dag, men det hjelper jo ikke (. Skal springe en tur til helvete og tilbake (

Gjest xbellax
Skrevet

Jeg greier ikke å roe meg så mye nå, må visst ta mere medisiner uansett. Sorry, ikke meningen å slenge ut sånne frustrasjoner her inn. Vet ikke om dette er angst heller egentlig, psykisk smerte heter det kanskje. Har på følelsen at det skjer noe helt forferdelig snart og jeg vet ikke hva det er. Skal gå i skogen igjen, det hjelper litt mens jeg går ihvertfall. Takk for hjelp !

Ikke gå på søndagstur, men løp. Jogg. Slit deg ut. Håper kvelden blir roligere for deg.

Skrevet

Ikke gå på søndagstur, men løp. Jogg. Slit deg ut. Håper kvelden blir roligere for deg.

Takk, det håper jeg også. Skal løpe og slite meg ut. Begynner faktisk å bli for aktiv dødshjelp, skjønner hvorfor enkelte ikke holder ut livet. Jeg har det like forbannet vondt uansett hva jeg gjør, hvor jeg er, jeg har prøvd alt når jeg får det sånn.

Dette startet jo da jeg var ganske lita, eneste lyspunktet er at det pleier å gå i perioder. Tidligere kuttet jeg meg, men det har jeg sluttet med, ikke noe alternativ lengre. Nå spiser jeg medisiner som drops, men det virker jo ikke det heller. Blir tullete jeg, tror selve fanden er ute etter meg (

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...