Gå til innhold

Blødning etter medisinsk abort


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg hadde en medisinsk abort for 5 1/2 uke siden. De første ukene blødde det mye, men gradvis mindre og mindre. Jeg var til etterkontroll etter 19 dager. Graviditetstest viste da negativ. Jeg fortalte at det nesten hadde sluttet å blø, men at det fortsatt kom noen dråper. Det fikk jeg beskjed om var helt ok. Men det har ikke sluttet. Det drypper litt fortsatt. Nå har det til og med begynt å blø litt mer igjen, og i dag kom det "friskt" blod. Enkelte dager kjenner jeg en svak murring i magen lignende det jeg kjenner ved menstrusjon. Jeg begynner nå å bli nervøs for at det er noe galt. Er det normalt at det skal blø så lenge? Jeg har ikke hatt samleie i denneperioden, men glemte meg for noen dager siden og gikk i bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Mon ikke du har fått første menstruasjon nå og derfor har rikeligere blødning? Jeg går ut fra at du ikke bruker hormonell prevensjon? Jeg synes du skal se det an i en uke, for er det en menstruasjon, så stopper det. Hvis ikke, kontakter du avdelingen som satte aborten i gang. Det betyr ikke noe at du har tatt bad. Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...