Gjest beg å bli desperat 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Forsøker å søke opp litteratur om diagnose f 62,0 og medisinering, men finner ingenting. Har du noen forslag? Snakker med behandler i morgen og jeg må bare ha noe som kan hjelpe meg nå, ellers havner jeg til gjenbruk snart ;( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du kommer ikke til å finne noe heller. Det er helt sikkert ikke undersøkt. Om medisiner skal hjelpe, må det gå på å bekjempe spesifikke symptomer: AP mot paranoide tanker, AD mot depresjon osv. For grunnlidelsen finnes det ingen medisiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beg å bli desp. 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du kommer ikke til å finne noe heller. Det er helt sikkert ikke undersøkt. Om medisiner skal hjelpe, må det gå på å bekjempe spesifikke symptomer: AP mot paranoide tanker, AD mot depresjon osv. For grunnlidelsen finnes det ingen medisiner. Takk for svar, spiser medisiner tilsvarende en hest, synes de virker dårlig jeg . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.