Gå til innhold

trenger hjelp


signaturløs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest det er mitt råd

Om tankene dine plager vettet av deg, så er mitt råd å gjøre noe som er minst mulig knyttet til hjernen og dens aktiviteter.

Gjør praktiske kroppslige ting. Vasking, strikking, løping, støvsuging, hva som helst som er praktisk arbeide. Avlaste topplokket, avlede tankene som igjen påvirker følelsene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om tankene dine plager vettet av deg, så er mitt råd å gjøre noe som er minst mulig knyttet til hjernen og dens aktiviteter.

Gjør praktiske kroppslige ting. Vasking, strikking, løping, støvsuging, hva som helst som er praktisk arbeide. Avlaste topplokket, avlede tankene som igjen påvirker følelsene dine.

Syntes at dette var et godt råd.

Kona mi bruker alt for mye den ene hjernehalvdelen, som gjør at hun klarer nesten ikke roe seg ned om kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the brain

Syntes at dette var et godt råd.

Kona mi bruker alt for mye den ene hjernehalvdelen, som gjør at hun klarer nesten ikke roe seg ned om kvelden

Jeg har veldig psykisk uro/smerte, kan du fortelle meg hvilken hjernehalvdel dette kommer fra? Og hvordan stenger jeg av slik at jeg kan benytte den andre istedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig psykisk uro/smerte, kan du fortelle meg hvilken hjernehalvdel dette kommer fra? Og hvordan stenger jeg av slik at jeg kan benytte den andre istedet?

Dette var et utrykk som ble brukt på min kone da hun fikk beskjed om å tenke, gruble, bekymre seg mindre, og søke noe mer opplevelser i livet. Men det er hvis snakk om at den ene av hjernehalvdelen er den kreative, mens den andre tar til seg lærdom, men begge halvdeler aktiviserer jo hjernen. Men det er vel å gjøre noe av det, eller lignende som ble sagt over her, for å koble ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...