Gondor 4 750 517 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg bruker levaxin 50 mikrogram. Lavt stoffskifte fikk jeg pga av lithium sa legen. Ligger akkurat i grenseland. Kan jeg redusere litt på dosen uten å konferere med fastlegen? Kanskje jeg er helbredet mener jeg. Kuttet ut lithium for over ett år siden. Bruker kun lamictal og fluanxol. Jeg har ikke tatt noen blodprøver i det hele tatt på i hvert fall trekvart år. Må jeg ta initiativ til dette selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg antar at det er stoffskifteprøver og evt reduksjon av levaxin du mener. Uansett må du ta nye prøver før du gjør endringer. Du må ikke endre levaxindosen uten å snakke med fastlegen. Du må ta initiativ for å få en ny time og ta nye prøver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor 4 750 517 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg antar at det er stoffskifteprøver og evt reduksjon av levaxin du mener. Uansett må du ta nye prøver før du gjør endringer. Du må ikke endre levaxindosen uten å snakke med fastlegen. Du må ta initiativ for å få en ny time og ta nye prøver. Takk for raskt svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.