hvorfor skjer dette?? 502 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det mulig å få en kommentar til den utviklingen media det siste døgnet har beskrevet, eller krysser det ei grense for hva du vil ta offentlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er lansert en teori om psykose som bivirkning av malariamedisin. En slik forklaring kan ikke utelukkes. Det var også min første tanke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvorfor skjer dette?? 502 0 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er lansert en teori om psykose som bivirkning av malariamedisin. En slik forklaring kan ikke utelukkes. Det var også min første tanke. Høres ikke usannsynlig ut! Takk for svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 3 181 1 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det så rart da å være sliten og deprimert i en slik situasjon? Fra lykkelige Norge til kalde, mørke murer, dømt til døden, tiltalt for drap... kanskje de begynner å innse virkeligheten endelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marlenexxx27 855 0 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hele greia er både utrolig fælt, men også utrolig fascinerende. Det er ingen ting annet i media som interesserer meg så mye som den saken der. Jeg håper at de blir bragt til Norge - før de går helt i frø eller kanskje tom. dør for egen/andres hånd. Jeg tror ikke Moland faker. Jeg tror at menn som er så macho som dem, nesten på grensen til parodi, heller ville dødd enn å grine på TV. Det er utrolig rart å få presentert detaljene i et menneskes sammenbrudd slik vi får i denne saken. Det er som å være flua på veggen på en akuttpsykiatrisk avdeling. Det er selvsagt uanstendig av media å smøre denne tragedien ut over sider og skjerm slik de gjør. Men, vel, "media" og "uanstendighet" er jo en siamesisk tvilling som har felles hjerte, så noe annet er jo ikke å vente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.