Gå til innhold

Kongo!


hvorfor skjer dette??

Anbefalte innlegg

hvorfor skjer dette??

Er det mulig å få en kommentar til den utviklingen media det siste døgnet har beskrevet, eller krysser det ei grense for hva du vil ta offentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er lansert en teori om psykose som bivirkning av malariamedisin. En slik forklaring kan ikke utelukkes.

Det var også min første tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skjer dette??

Det er lansert en teori om psykose som bivirkning av malariamedisin. En slik forklaring kan ikke utelukkes.

Det var også min første tanke.

Høres ikke usannsynlig ut!

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så rart da å være sliten og deprimert i en slik situasjon? Fra lykkelige Norge til kalde, mørke murer, dømt til døden, tiltalt for drap...

kanskje de begynner å innse virkeligheten endelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia er både utrolig fælt, men også utrolig fascinerende. Det er ingen ting annet i media som interesserer meg så mye som den saken der. Jeg håper at de blir bragt til Norge - før de går helt i frø eller kanskje tom. dør for egen/andres hånd.

Jeg tror ikke Moland faker. Jeg tror at menn som er så macho som dem, nesten på grensen til parodi, heller ville dødd enn å grine på TV.

Det er utrolig rart å få presentert detaljene i et menneskes sammenbrudd slik vi får i denne saken. Det er som å være flua på veggen på en akuttpsykiatrisk avdeling. Det er selvsagt uanstendig av media å smøre denne tragedien ut over sider og skjerm slik de gjør. Men, vel, "media" og "uanstendighet" er jo en siamesisk tvilling som har felles hjerte, så noe annet er jo ikke å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...