canticle 434 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 skal jeg fortelle om dem? Jeg hadde en fin oppvekst, og det er sant:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg synes du skal fortelle om dem. Til noen du stoler 100% på. Det er ikke din feil, vet du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canticle 434 0 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg synes du skal fortelle om dem. Til noen du stoler 100% på. Det er ikke din feil, vet du. men poenget er - jeg hadde en fin oppvekst. klem til deg hidi (med det stilige nicket) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 men poenget er - jeg hadde en fin oppvekst. klem til deg hidi (med det stilige nicket) Klem til deg, canticle, synes du er en modig og herlig person. Jeg er her. Om det hjelper deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, følg HtS sitt råd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canticle 434 0 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, følg HtS sitt råd. dette er første gangen du svarer meg(du med rød skrift) og så er det ikke sant. Behovet mitt er en mannsperson å snakke vanlig med. Jeg er ikke et offer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solkinn 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 dette er første gangen du svarer meg(du med rød skrift) og så er det ikke sant. Behovet mitt er en mannsperson å snakke vanlig med. Jeg er ikke et offer. Du er ikke et offer selv om du velger å fortelle om uhyrlige opplevelser. Det betyr heller ikke at det ikke kan være mye med barndommen som var fint. Og siden en ikke er et offer, kan en velge selv fritt hvem en vil snakke med, mann eller kvinne, ung eller gammel, vis eller dum. Jeg tror det er bra å få det frem. En trenger ikke velte seg i det fordi om en får hull på materien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canticle 434 0 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Du er ikke et offer selv om du velger å fortelle om uhyrlige opplevelser. Det betyr heller ikke at det ikke kan være mye med barndommen som var fint. Og siden en ikke er et offer, kan en velge selv fritt hvem en vil snakke med, mann eller kvinne, ung eller gammel, vis eller dum. Jeg tror det er bra å få det frem. En trenger ikke velte seg i det fordi om en får hull på materien. herre fred, jeg kommer til å velte meg i helvete for dette her. Men jeg er fortsatt bare en vanlig kar. Jeg er empatisk og snill. Jeg liker å lese på doktoronline. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 herre fred, jeg kommer til å velte meg i helvete for dette her. Men jeg er fortsatt bare en vanlig kar. Jeg er empatisk og snill. Jeg liker å lese på doktoronline. Jeg er bare en vanlig kvinne.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canticle 434 0 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er bare en vanlig kvinne.. smiler 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.