Gå til innhold

Hvordan forholde seg....


Gjest athos

Anbefalte innlegg

til en sosionom som er påståelig, gir seg ikke før hun får rett, favoriserende og som i liten grad klarer å se andre menneskers synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er ikke akkurat min behandler, men en person jeg må forholde meg til.Er med i et nav-tiltak.

Men jeg har holdt ut så lenge nå så får det bare skure å gå.Med tiden blir jeg vel vant til det.Men jeg gikk i fellen og kom med mine egne synspunkter en gang vi drøftet et tema om økonomi i forbindelse med reise til og fra jobb.Jeg er selv utdannet innen økonomi, og mener at jeg har noe peiling på faget, men det måtte jeg bare forstå at hun visste bedre.Etter der så har jeg ikke hatt en eneste diskusjon med henne, hun må ha en slags ide om at hun aldri skal gi seg uansett.

Hun er en slags "flink pike" og skal være god på alle områder.Ingen tør/gidder å si imot henne, så hun får bare snakke.

Jeg lurer bare på en ting, er det bare denne damen ,eller er sosionomer generellt multi-utdannete, at de vet noe om alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Hun er ikke akkurat min behandler, men en person jeg må forholde meg til.Er med i et nav-tiltak.

Men jeg har holdt ut så lenge nå så får det bare skure å gå.Med tiden blir jeg vel vant til det.Men jeg gikk i fellen og kom med mine egne synspunkter en gang vi drøftet et tema om økonomi i forbindelse med reise til og fra jobb.Jeg er selv utdannet innen økonomi, og mener at jeg har noe peiling på faget, men det måtte jeg bare forstå at hun visste bedre.Etter der så har jeg ikke hatt en eneste diskusjon med henne, hun må ha en slags ide om at hun aldri skal gi seg uansett.

Hun er en slags "flink pike" og skal være god på alle områder.Ingen tør/gidder å si imot henne, så hun får bare snakke.

Jeg lurer bare på en ting, er det bare denne damen ,eller er sosionomer generellt multi-utdannete, at de vet noe om alt?