Gå til innhold

Forsøk nr 1


Gjest Heiaaa...

Anbefalte innlegg

Gjest Heiaaa...

Nå har vi hatt sex hver dag siden siste dag jeg hadde menstruasjon og i dag kjenner jeg murring i magen som jeg regner med er eggløsning. Hadde sex i går kveld så da er vel sjansen stor for at jeg blir gravid nå ganske stor, eller?

Så lenge vi begge er friske og "soldatene" hans er normalt raske så har vi vel vært "aktive" nok så langt?

Hvis det stemmer at jeg har eggløsning i dag - hvor lang tid tar det før "soldatene hans" kommer fram til egget? Noen som vet? :) Er bare så veldig ivrig her og ønsker selvfølgelig at det skal klaffe på 1. forsøkt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke nødvendig å ha de aller første dagene etter mensen hvis poenget er å treffe eggløsningen. Med andre ord er dere i overkant aktive.

Dessuten synes jeg du er i overkant fokusert. Det er normalt at det går noen måneder, selv om forholdene er helt optimale for befruktning. Men det kan jo hende dere kan ha flaks denne gangen i alle fall.

Erfaringsvis vil du kjenne flere symptomer jo mer du kjenner etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heiaaa...

Uff. Jeg kan ikke svare på spørsmålene dine, men jeg vil be deg innstendig om å roe ned ti hakk og slappe av litt mer.

Hehe... jeg vet, men det er så vanskelig! :)

Klokka tikker og gutten jeg har fra før har blitt 7 år alt! Skulle så gjerne bare visst hvor lang tid det tar fra samleie til "rumpetrollet" treffer egget! :)

Prøver å si til meg selv hver gang jeg begynner å tenke på det at jeg skal fokusere på noe annet, men det er søren meg ikke så lett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...