Gjest Firkløveret Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Hei! Jeg har hatt ryggplager i flere år. Tok MR for en liten stund siden. Resultatet har jeg fått, men jeg skjønner ikke alt som står der.Hva betyr markert anteposisjon av L5 særlig i forhold til L4 betyr, samt antydet glidning L5-S1. Uttalte degenerative margforandringer på tilstøtende virvelcorpora.Og 3. lumbale skive buker i lett grad er der et lite anulusrift. Bredbaset bukning i 4. nivå med overvekt mot venstre, hvor det også er litt trange forhold for venstre sides rot i dette nivå da det også er uttalte degenerative forandringer med påleiringer på bueleddene i dette nivå. Moderate degenerativt utseende forandringer i thoracolumbale overgangen, men intet å merke ved conus. Vet at dette var en del, men skulle gjerne hatt svar så raskt som mulig. Personen som skal oversette dette for meg er i ferie nå,han er ikke tilbake før uti november. Kan du hjelpe meg ? På forhånd mange takk Hilsen Solstrålen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.