Spirello 4 604 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg kunne tenke meg å jobbe frivillig en kveld i uka på enten krisesenter, eldresenter, rus-senter el. Har sjekka Fattighusets sider, men de stenger kl. 16. Må bli en ettermiddag/kveld. Jeg er ikke utdannet innen helsevesenet, men kan tenke meg å bidra allikevel.. Bør være i Oslo sentrum eller i nærheten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken 39 298 4 029 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kontakt Kirkens bymisjon. De bruker frivillige i mange ulike former for tiltak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae 2 688 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Natteravn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trist jente 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Røde kors har mange ulike tilbud- dag, kveld og helger i Oslo. Du finner mye info på hjemmesidene deres. Ellers så kan du jo kontakte et krisesenter, asylmottak, eldresenter, hybelhus direkte og si du ønsker å jobbe frivillig? Det ville sikkert blitt tatt godt i mot. Flott at du ønsker å gjøre det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sjekk med Røde Kors. Mange krisesentere tar ikke i mot frivillige, for å beskytte kvinnene som kommer dit og stedets plassering. Dette varierer. Men jeg tror altså Røde Kors er en god start. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 983 398 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kirkens bymisjon har både telefon, varmestue for prostituerte og besøkstjeneste hvor det bare er frivillige som jobber. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.