Gå til innhold

Jobbe frivillig?


Spirello

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenke meg å jobbe frivillig en kveld i uka på enten krisesenter, eldresenter, rus-senter el. Har sjekka Fattighusets sider, men de stenger kl. 16. Må bli en ettermiddag/kveld.

Jeg er ikke utdannet innen helsevesenet, men kan tenke meg å bidra allikevel.. Bør være i Oslo sentrum eller i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trist jente

Røde kors har mange ulike tilbud- dag, kveld og helger i Oslo. Du finner mye info på hjemmesidene deres.

Ellers så kan du jo kontakte et krisesenter, asylmottak, eldresenter, hybelhus direkte og si du ønsker å jobbe frivillig? Det ville sikkert blitt tatt godt i mot.

Flott at du ønsker å gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk med Røde Kors.

Mange krisesentere tar ikke i mot frivillige, for å beskytte kvinnene som kommer dit og stedets plassering. Dette varierer. Men jeg tror altså Røde Kors er en god start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...