Spirello Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg kunne tenke meg å jobbe frivillig en kveld i uka på enten krisesenter, eldresenter, rus-senter el. Har sjekka Fattighusets sider, men de stenger kl. 16. Må bli en ettermiddag/kveld. Jeg er ikke utdannet innen helsevesenet, men kan tenke meg å bidra allikevel.. Bør være i Oslo sentrum eller i nærheten. 0 Siter
frosken Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Kontakt Kirkens bymisjon. De bruker frivillige i mange ulike former for tiltak. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Røde kors har mange ulike tilbud- dag, kveld og helger i Oslo. Du finner mye info på hjemmesidene deres. Ellers så kan du jo kontakte et krisesenter, asylmottak, eldresenter, hybelhus direkte og si du ønsker å jobbe frivillig? Det ville sikkert blitt tatt godt i mot. Flott at du ønsker å gjøre det! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Sjekk med Røde Kors. Mange krisesentere tar ikke i mot frivillige, for å beskytte kvinnene som kommer dit og stedets plassering. Dette varierer. Men jeg tror altså Røde Kors er en god start. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Kirkens bymisjon har både telefon, varmestue for prostituerte og besøkstjeneste hvor det bare er frivillige som jobber. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.