Gå til innhold

Trussel mot skole igjen


Gjest makan til avgjørelse

Anbefalte innlegg

Gjest makan til avgjørelse

http://www.varden.no/article/20091023/NYHET/761786195/1001/_

Politiet bør være glade for at dette mest sansynlig bare var en dårlig spøk, siden lærerene fikk taushetsplikt overfor elevene og at skoledagen skulle gå som normalt !!!!!!!

Hadde jeg hatt barn her hadde jeg blitt fly forb**** !!

En liten tilleggsinfo, IDAG, hvor bombehunder har søkt gjennom hele skolen og funnet den trygg, ja DA er ikke elevene på skolen .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår avgjørelsen. Om man gir ungdommene to dagers fri på grunn av bombetrusselen, så oppfordrer det til flere falske trusler.

Sikkerheten burde selvfølgelig komme først, men jeg vet ikke hva trusselen gikk ut på eller hva politiet forholdt seg til av informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makan til avgjørelse

Jeg forstår avgjørelsen. Om man gir ungdommene to dagers fri på grunn av bombetrusselen, så oppfordrer det til flere falske trusler.

Sikkerheten burde selvfølgelig komme først, men jeg vet ikke hva trusselen gikk ut på eller hva politiet forholdt seg til av informasjon.

2 bombehunder kom etter skolens slutt og søkte gjennom skolen igår ettermiddag/kveld .... det sier seg vel selv hva de søkte etter.

I hodet mitt ville det være mer naturlig at ungene ikke var på skolen igår før bombehundene undersøkte bygget, enn at de ikke er på skolen idag når skolen er klarert ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...