Gjest makan til avgjørelse 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 http://www.varden.no/article/20091023/NYHET/761786195/1001/_ Politiet bør være glade for at dette mest sansynlig bare var en dårlig spøk, siden lærerene fikk taushetsplikt overfor elevene og at skoledagen skulle gå som normalt !!!!!!! Hadde jeg hatt barn her hadde jeg blitt fly forb**** !! En liten tilleggsinfo, IDAG, hvor bombehunder har søkt gjennom hele skolen og funnet den trygg, ja DA er ikke elevene på skolen ....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika 8 146 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Helt hårreisende håndtering! Jeg hadde også blitt fly forbannet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg forstår avgjørelsen. Om man gir ungdommene to dagers fri på grunn av bombetrusselen, så oppfordrer det til flere falske trusler. Sikkerheten burde selvfølgelig komme først, men jeg vet ikke hva trusselen gikk ut på eller hva politiet forholdt seg til av informasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest makan til avgjørelse 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg forstår avgjørelsen. Om man gir ungdommene to dagers fri på grunn av bombetrusselen, så oppfordrer det til flere falske trusler. Sikkerheten burde selvfølgelig komme først, men jeg vet ikke hva trusselen gikk ut på eller hva politiet forholdt seg til av informasjon. 2 bombehunder kom etter skolens slutt og søkte gjennom skolen igår ettermiddag/kveld .... det sier seg vel selv hva de søkte etter. I hodet mitt ville det være mer naturlig at ungene ikke var på skolen igår før bombehundene undersøkte bygget, enn at de ikke er på skolen idag når skolen er klarert ...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.