canticle 434 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 pga fyll så blir jeg kastet ut. Men vinteren her i trøndelagen er jo mild og snill. hurra, hurra for den menneskeheten som jeg er en del av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt 3 119 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er jo trist at du ble kastet ut, regner med at du har fått noen advarsler først? Som utleier ville nok jeg også kastet ut en som ofte festet i leiligheten, det føles utrygt med fulle folk med tanke på brann og lignende situasjoner som lettere oppstår når folk er ruset. Man leier ikke ut med eget liv som innsats. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canticle 434 0 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er jo trist at du ble kastet ut, regner med at du har fått noen advarsler først? Som utleier ville nok jeg også kastet ut en som ofte festet i leiligheten, det føles utrygt med fulle folk med tanke på brann og lignende situasjoner som lettere oppstår når folk er ruset. Man leier ikke ut med eget liv som innsats. jeg festet ikke, jeg drikker alene. med låst dør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 829 5 417 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva med å ta ansvar for seg selv? Å drikke seg så sanseløs (selv om man er alene) at huseier blir redd for huset sitt at du blir oppsagt er laaaangt over grensa. Mange branner blir startet i fylla. Jeg hadde heller ikke likt å ha en leietaker som stadig ligger døddrukken i mitt hus. I tillegg har folk som går på fylla veldig ofte det skittent, rotete og fussete rundt seg, noe som sliter ned leiligehten unødig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canticle 434 0 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva med å ta ansvar for seg selv? Å drikke seg så sanseløs (selv om man er alene) at huseier blir redd for huset sitt at du blir oppsagt er laaaangt over grensa. Mange branner blir startet i fylla. Jeg hadde heller ikke likt å ha en leietaker som stadig ligger døddrukken i mitt hus. I tillegg har folk som går på fylla veldig ofte det skittent, rotete og fussete rundt seg, noe som sliter ned leiligehten unødig. Du har helt rett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sol i trøndelag 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva har du gjort for å få det bedre? Om du ikke har gjort det så er det nå kanskje på tide å kontakte fastlegen og legge alle kortene på bordet? Vis at du er voksen og vil ta ansvar for deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 2 709 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 jeg festet ikke, jeg drikker alene. med låst dør. Uansett. Jeg regner med at drikkingen, og konsekvensene av denne, må ha et visst omfang siden husverten har lagt merke til det og valgt å kaste deg ut. Jeg ville heller ikke likt å vite at min leieboer til stadighet var dritings, eller ute av stand til å ta vare på seg selv eller leiligheten. Brann er jo allerede nevnt. Og en ting er jo at man lettere kan forårsake brann når man drikker. (Sovner fra sigaretter, stearinlys, glemmer mat på kokeplater etc. ) Men en annen sak er jo at hvis en brann oppstår av helt andre grunner, så vet man som husvert at man her et menneske i huset som kanskje ikke er istand til å våkne eller komme seg ut i tide på egenhånd. Det er heller ikke et morsomt "ansvar" å ha.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firepile 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 jeg festet ikke, jeg drikker alene. med låst dør. Hvordan ble utleier oppmerksom på dette da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio 7 569 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva med å ta ansvar for seg selv? Å drikke seg så sanseløs (selv om man er alene) at huseier blir redd for huset sitt at du blir oppsagt er laaaangt over grensa. Mange branner blir startet i fylla. Jeg hadde heller ikke likt å ha en leietaker som stadig ligger døddrukken i mitt hus. I tillegg har folk som går på fylla veldig ofte det skittent, rotete og fussete rundt seg, noe som sliter ned leiligehten unødig. "Fussete"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 829 5 417 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 "Fussete"? Fussete = uflidd og småskitten. Er det trøndersk kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark 464 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fussete = uflidd og småskitten. Er det trøndersk kanskje? Tror det er fornorsket engelsk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nordvesten 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fussete = uflidd og småskitten. Er det trøndersk kanskje? Det sies på nordvestlandet også. Velkjent begrep. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt 3 119 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 jeg festet ikke, jeg drikker alene. med låst dør. Huff det høres trist ut. Håper du har noen steder du kan bo, og at du kan få hjelp hvis du har et drikkeproblem. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoggle 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Heldigvis bor du i en av de største byene hvor det er hjelp å få, håper jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.