Gjest prust Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skal vaksinere meg (har astma). Er imidlertid usikker på om barna skal ha vaksinen. Ett av barna har astma. Noen som vet noe om det? 0 Siter
frosken Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skal vaksinere meg (har astma). Er imidlertid usikker på om barna skal ha vaksinen. Ett av barna har astma. Noen som vet noe om det? Såvidt jeg har forstått anbefalingene, bør også barn vaksineres, og da særlig han med astma. http://www.dagbladet.no/2009/10/23/nyheter/innenriks/helse/svineinfluensa/folkehelseinstituttet/8697344/ 0 Siter
Speak Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg ser det an en stund til. Jeg er ikke i risikogruppa, så da er det jo uansett ikke aktuelt på en stund enda. Men jeg sier nok ikke nei for enhver pris - tror jeg - kanskje - eller??? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 ikke jeg heller. For jeg har _hatt_ svineinfluensa. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Det skal jeg. Selv om jeg ikke er i noen risikogruppe. Dels for egen del og dels for andres - jo fler som vaksineres, jo færre vil bli syke og dø. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Det skal jeg. Selv om jeg ikke er i noen risikogruppe. Dels for egen del og dels for andres - jo fler som vaksineres, jo færre vil bli syke og dø. Jeg leste akkurat på nettet at hvis vi som ikke er i risikogruppen står over vaksinen blir det mer vaksiner til fattige land, og dermed vil færre dø. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg leste akkurat på nettet at hvis vi som ikke er i risikogruppen står over vaksinen blir det mer vaksiner til fattige land, og dermed vil færre dø. Ja, det blir jo også en ting å tenke på. Samtidig klarer jeg ikke helt å se dette i globalt perspektiv. Det gjør jeg heller ikke når det gjelder miljøvern (kjøre mindre bil/fly, betale mer skatt, betale mer for div. varer etc. etc. etc.). 0 Siter
Katt-ja Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg leste akkurat på nettet at hvis vi som ikke er i risikogruppen står over vaksinen blir det mer vaksiner til fattige land, og dermed vil færre dø. ...men hvis vi dermed får vaksiner til overs, vil myndighetene sende dem til andre land, tro? Eller kommer de til å ligge på et lager her til de er for gamle.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Såvidt jeg har forstått anbefalingene, bør også barn vaksineres, og da særlig han med astma. http://www.dagbladet.no/2009/10/23/nyheter/innenriks/helse/svineinfluensa/folkehelseinstituttet/8697344/ Ja, tenker vi vaksinerer oss hele gjengen. De er tomme nå (begynte i går) - og får ny forsyning 3. november. AKkurat 3.-5. er jeg bortreist, så enten må mannen ta med ungene og få gjort det uten meg, ellers så venter vi alle fem til uka etter. 0 Siter
Mrs D Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skal vaksinere meg (har astma). Er imidlertid usikker på om barna skal ha vaksinen. Ett av barna har astma. Noen som vet noe om det? Barn over to år som er i risikogruppe anbefales i alle fall å vaksinere seg her jeg bor. 0 Siter
Gjest qqqo Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 ikke jeg heller. For jeg har _hatt_ svineinfluensa. Hvor syk følte du deg på en scale fra 0-10? Jeg tenker oppegående, ubehag, sengeliggende, evt sammenligne med en annen influensa? Jeg hadde en influensa i fjor og ble veldig syk. Likevel syter jeg med å vaksinere meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.