Gjest gjelder det meg? 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Blant de risikogruppene som skal prioriteres ved vaksinasjon (etter gravide, men før helsepersonell og resten av befolkningen) nevnes bla. folk med "kronisk luftveissykdom" og " "kronisk nevrologisk sykdom". Jeg har (lett) astma, og har muligens MS (har ikke ønsket å gjennomføre den siste undersøkelsen der diagnosen kan stilles, men mye tyder på at jeg har det). Er jeg da med i disse "risikogruppene"? Hvem avgjør det? Er det bare å møte opp på det tidspunktet min kommune har bestemt at disse skal vaksineres? Må man ha noe form for "bevis" med seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm 10 914 36 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ring legekontoret:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjelder det meg? 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Joda, men det er helg, og jeg var bare nysgjerrig om noen visste dette:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio 7 569 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Etter det jeg har lest meg til er anbefalingen at du tar vaksinen hvis du har astma som trenger behandling med medisiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.