Gå til innhold

Svineinfluensa og sex


Gjest redd nå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt man kan lure på...

Om denne personen hadde svineinfluensa og dere var nær hverandre, så ja, du kan ha blitt smittet.

Det samme kan du ha blitt av å snakke med noen i butikken, sitte ved siden av noen på kino eller gå forbi noen som hoster eller nyser på gata.

Svineinfluensa smitter via dråpesmitte, og ikke via dråper fra underlivet men dråper fra nese/munn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jepp, sånn er det

Nei, bare hvis du hadde noe veldig grisete sex :)

He he he..spøk til alvor. Ja, det kan du selvsakt ha fått, forde det jo utveksles mye veske ved kyss og pesing og sånn gjerne ved sex. Men det er vel ingen "garantier" noen av vegene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ubeskyttet sex med en fremmed? Jeg hadde nok vært mer bekymret for å bli smittet av HIV og andre kjønnssykdommer enn for svineinfluensa.

Antar dette bare er et tullespørsmål for å sette ting i perspektiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubeskyttet sex med en fremmed? Jeg hadde nok vært mer bekymret for å bli smittet av HIV og andre kjønnssykdommer enn for svineinfluensa.

Antar dette bare er et tullespørsmål for å sette ting i perspektiv?

''Antar dette bare er et tullespørsmål for å sette ting i perspektiv?''

Det tenkte jeg også. At det bare var tull altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært mer bekymret for kjønnssykdommer.

Svineinfluensa kan vel smitte uten at du går så langt som til sex, vil tro litt kyssing er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...