Gjest Sinus Sinara 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvordan fungerer det? er det uproblematisk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV 4 709 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har i perioder til og med vært i familie med sjefen. Jeg synes det har gått greit, men man må selvfølgelig være oppmerksom på roller og hva man kan og ikke kan diskutere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nei - jeg er ikke venn med sjefen. Har ikke noe behov å omgås ham privat. Jeg er blitt veldig godt kjent med ei på jobben, tenker på henne som venninne, vi bor veldig nær hverandre, men besøker hverandre aldri privat - tror begge to synes det er ok å bare være venner på jobben :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er en av sjefene hos oss, og vegrer meg litt for å være venn med ansatte privat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har i perioder til og med vært i familie med sjefen. Jeg synes det har gått greit, men man må selvfølgelig være oppmerksom på roller og hva man kan og ikke kan diskutere. ''Jeg har i perioder til og med vært i familie med sjefen.'' Lurer bare litt på hvordan man i perioder er i familie med sjefen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 ''Jeg har i perioder til og med vært i familie med sjefen.'' Lurer bare litt på hvordan man i perioder er i familie med sjefen! LOL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 ''Jeg har i perioder til og med vært i familie med sjefen.'' Lurer bare litt på hvordan man i perioder er i familie med sjefen! 1) forlovet 2) samboer 3) gift 4) skilt Neida - har ingen aning! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 1) forlovet 2) samboer 3) gift 4) skilt Neida - har ingen aning! er vel det man kan kalle et turbulent forhold :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV 4 709 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 ''Jeg har i perioder til og med vært i familie med sjefen.'' Lurer bare litt på hvordan man i perioder er i familie med sjefen! ;-) Han har vært sjef i to perioder med noe mellomrom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.