Gå til innhold

Jeg liker ingen


Gjest Ungkaren

Anbefalte innlegg

Gjest Ungkaren

For en stund siden ble det slutt med kjæresten. Jeg har ALDRI vært så forelsket i hele mitt 27 år gamle liv før. Det var lidenskap fra første stund. Ikke bare var han pen, han var en mann med høy moral og gode verdier. Han var 14 år eldre enn meg men så ikke slik ut, han hadde mer livsærfaring og var en mann med orden på alt. Alltid ryddig leilighet, økonomi,alt...Eneste "feilen" var at han hadde nylig fått en kronisk sykdom og dermed blitt sykemeldt. Det var vanskelig å forholde seg til en mann som ikke hadde det så bra og som lett ble irritabel. Han gjorde det slutt pga hans sykdom og fordi vi ikke greide å holde på det som hadde vært i begynnelsen.Da var han var så sikker på at han ville ha meg for alltid:( Jeg har fått vite fra andre at han har flørtet, prøvd seg på og hatt kontakt med andre damer mens vi var sammen. Men jeg unnskylder han med at vårt forhold ikke var så perfekt som han/vi ønsket og dermed hadde han lov å samtidig være "litt på leit" Han er perfeksjonist når det gjelder alt.

Jeg vet at han skal ut på byn i dag med venninner og kompiser og jeg VET at han kommer til å flørte med masse damer, han er så ekstremt flott og sjarmerende at damene faller pladask. Også jeg...dette har han visst utnytt i alle år. Er vel en grunn til at han er singel i den alderen han er..eller? Jeg finner ingen andre menn attraktive lenger, er helt oppslukt i han og klarer ikke å glemmer han. Menn som jeg tidligere har hatt et godt øye til vil ha meg med på date men jeg blir kvalm bare ved tanken. Prøver å tenke at livet ikke ville blitt godt med han, jeg ville alltid vært usikker, kunne ikke stolt på han osv. Men allikavel vil jeg ha han....Hvorfor er det sånn??hvorfor blir noen som ikke har behandlet meg rett så fantastisk oppi hodet mitt?Føler meg så utrolig barnslig men jeg HATER at han skal ut på byn, han har ikke vært det på leeenge og jeg VET at en der ute kommer til å falle for han i kveld og han gjør sikkert det samme..sukk.. Men da går det vel over for hans del etter en stund tror dere ikke? Kan noen si meg noen alvordsord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei venninne som ifølge henne selv er sammen med en mann som er SÅ kjekk, høy, mørk, fin kropp.. og alle damer snur seg etter ham på gata fordi han er så flott. Det hun fortsatt ikke har fått med seg er at dette kun er i hennes eget hode. Vi rundt henne registrerer at han er høy og mørk, men that's it. Er det slik det har blitt for deg også? At du innbiller deg at han er den eneste drømmemannen?

Han ville ikke ha deg. Brutalt og trist, men du gjør det bare verre ved å være oppsatt på ham. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har kjempet for en mann som egentlig ikke vil ha meg. Den jeg skal være sammen med skal være en som nærmest forguder meg,- og han har jeg funnet!! Du kan ikke tvinge noen til å elske deg.

Det venter en annen på deg der ute et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som ifølge henne selv er sammen med en mann som er SÅ kjekk, høy, mørk, fin kropp.. og alle damer snur seg etter ham på gata fordi han er så flott. Det hun fortsatt ikke har fått med seg er at dette kun er i hennes eget hode. Vi rundt henne registrerer at han er høy og mørk, men that's it. Er det slik det har blitt for deg også? At du innbiller deg at han er den eneste drømmemannen?

Han ville ikke ha deg. Brutalt og trist, men du gjør det bare verre ved å være oppsatt på ham. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har kjempet for en mann som egentlig ikke vil ha meg. Den jeg skal være sammen med skal være en som nærmest forguder meg,- og han har jeg funnet!! Du kan ikke tvinge noen til å elske deg.

Det venter en annen på deg der ute et sted.

''Er det slik det har blitt for deg også? At du innbiller deg at han er den eneste drømmemannen?''

Kjærlighetens rosa briller vet du. :o) Dessuten kommer det jo helt an på øyet som ser - jeg kan synes en fyr er så kjekk at jeg ikke ser skogen for bare trær mens du ikke hadde giddet ofre ham ett blikk engang. :o) Og det er jo i grunnen litt betryggende synes jeg. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ungkaren

Jeg har ei venninne som ifølge henne selv er sammen med en mann som er SÅ kjekk, høy, mørk, fin kropp.. og alle damer snur seg etter ham på gata fordi han er så flott. Det hun fortsatt ikke har fått med seg er at dette kun er i hennes eget hode. Vi rundt henne registrerer at han er høy og mørk, men that's it. Er det slik det har blitt for deg også? At du innbiller deg at han er den eneste drømmemannen?

Han ville ikke ha deg. Brutalt og trist, men du gjør det bare verre ved å være oppsatt på ham. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har kjempet for en mann som egentlig ikke vil ha meg. Den jeg skal være sammen med skal være en som nærmest forguder meg,- og han har jeg funnet!! Du kan ikke tvinge noen til å elske deg.

Det venter en annen på deg der ute et sted.

Takk for svar:) Er nok ikke kun i hodet mitt..jeg har fått 100 kommentarer på han og sett 100 kommentarer han har fått på hvor flott han er. Så jeg vet at han er meget populær hos damene pga utseende (og sjarm) Han får stadig kommentarer på at han ligner en flott amerikansk skuespiller. Menmen han vil nok ikke ha det utseende til evig tid, så da sitter han vel der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strever fælt med å få 'høy moral og gode verdier' til og harmonere med å være en ren flørt...

''Hvorfor er det sånn??hvorfor blir noen som ikke har behandlet meg rett så fantastisk oppi hodet mitt?''

Kan det være nettopp derfor. Du føler deg snytt og forsmådd? Og det er ikke enkelt å avskrive tapet i stedet for å krampeaktig holde fast ved at han burde du hatt.

Husk at du ikke sammenligner andre menn med den personen han faktisk er. Du sammenligner dem med din illusjon og ønsketanke om hvem og hvordan han er. Ingen mann eller kvinne kan noen gang leve opp til noe slikt. Ønsketenkning og illusjoner har som kjent få begrensninger. Det har derimot ekte mennesker av kjøtt og blod.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...