Gjest en dame 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei. Jeg går på 15 mg zyprexa og skal drikke et 2-3 alkoholeneheter i dag. -Er det bedre å ikke ta zyprexa på kvelden etter at jeg har drukket og heller vente til neste dag, eller skal jeg ta medisinen som før etter at jeg har drukket? -Hvis jeg ikke tar dosen i kveld, men fortsetter som før og tar medisinen igjen søndag kveld, når har jeg igjen normal konsentrasjon av medisinen i blodet? Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 3 181 1 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg drakk meg full i går og droppet zyprexaen. Men det er fordi jeg blir himla trøtt av zyprexa og at jeg var redd for at jeg skulle slutte å puste i svært dyp søvn, siden zyprexa forsterker alkoholvirkningen. Men om du kun skal drikke 2-3 øl blir en ikke akkurat sanseløs dritings.... Er tusenvis av rusmisbrukere som blander beroligende medisiner med alkohol, og de tåler det godt. Men Nils får komme med sin anbefaling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke noe stort problem 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er ikke medisiner, men vil bare dele min egen erfaring vedr. alkohol og Zyprexa. Jeg går på 15 mg og drikker som "vanlig" og det har aldri vært noe problem. I selsakplig sammenhenger kan jeg fint drikke om lag 1 flaske vin i løpet av en kveld uten nevneverdig utslag. Lever ellers i beste velgående! Ha en fin fest ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en dame 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er ikke medisiner, men vil bare dele min egen erfaring vedr. alkohol og Zyprexa. Jeg går på 15 mg og drikker som "vanlig" og det har aldri vært noe problem. I selsakplig sammenhenger kan jeg fint drikke om lag 1 flaske vin i løpet av en kveld uten nevneverdig utslag. Lever ellers i beste velgående! Ha en fin fest ) Takk for svar:-) Tåler ikke mye alko i utgangspunktet, men får se hvordan det går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en dame 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg drakk meg full i går og droppet zyprexaen. Men det er fordi jeg blir himla trøtt av zyprexa og at jeg var redd for at jeg skulle slutte å puste i svært dyp søvn, siden zyprexa forsterker alkoholvirkningen. Men om du kun skal drikke 2-3 øl blir en ikke akkurat sanseløs dritings.... Er tusenvis av rusmisbrukere som blander beroligende medisiner med alkohol, og de tåler det godt. Men Nils får komme med sin anbefaling. Jo, får se. Takk for svar:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.