Gå til innhold

Kvalm i tre uker


Cinthia

Anbefalte innlegg

Jeg har vært kvalm i snart tre uker, i starten mye plaget med hodepine også. Har også vondt i hodet i dag.

Dro meg til slutt avgårde til lege i går. Der fikk jeg Zantac, som er syrenøytraliserende. Legen spurte om jeg hadde sure oppstøt, og jeg benektet det, men det var altså likevel det jeg fikk.

De tok også blodprøve for å sjekke noe hvite blodlegemer eller noe, men alt var normalt.

Noen som har hørt om denne bruken av Zantac? Hvor raskt skal det i såfall virke? Tok første dose i går klokken 17, men merker ingen forskjell. Skal ta den to ganger daglig.

Eventuelt om noen har noen forslag til hva slik kvalme kan komme av? Jeg er ikke gravid. Det går mye omgangssyke for tiden, men legen var enig i at det umulig kan være det som varer i tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...