Cinthia 143 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har vært kvalm i snart tre uker, i starten mye plaget med hodepine også. Har også vondt i hodet i dag. Dro meg til slutt avgårde til lege i går. Der fikk jeg Zantac, som er syrenøytraliserende. Legen spurte om jeg hadde sure oppstøt, og jeg benektet det, men det var altså likevel det jeg fikk. De tok også blodprøve for å sjekke noe hvite blodlegemer eller noe, men alt var normalt. Noen som har hørt om denne bruken av Zantac? Hvor raskt skal det i såfall virke? Tok første dose i går klokken 17, men merker ingen forskjell. Skal ta den to ganger daglig. Eventuelt om noen har noen forslag til hva slik kvalme kan komme av? Jeg er ikke gravid. Det går mye omgangssyke for tiden, men legen var enig i at det umulig kan være det som varer i tre uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.