Gå til innhold

Er allergikere snillere enn andre?


Gjest Evt. hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest Evt. hvorfor?

Jeg har hørt at allergikere er snillere mennesketyper enn de som ikke er allergikere. Andre som har hørt noe om det? Hva er evt. årsaken?

Jeg kjenner noen allergikere og det stemmer på de, de er mye mere hjelpsomme og omsorgsfulle enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel omtrent like sant som at man kun kan ha to dype forelskelser i løpet av livet (jfr en tråd for et par dager siden). Men andre ord - bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hehe, det der tror jeg bare er tull.

Eneste måtte være at enkelte allergikere kan ha utviklet økt empati etter selv å måtte lide under andres manglende forståelse for allergiproblemer. Men tviler på at man derved generelt kan konkludere med allergikere er snillere.

Du er ikke tilfeldigvis allergiker selv? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccola

Heh, den var ny!

Kan ikke skryte på meg å ha forsket på temaet, men basert på ren livserfaring vil jeg påstå at dette er sludder og pølsevev ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt før. Vi har mange allergikere i slekta (bl.a. meg selv, min mann og ett av våre barn) - men jeg tror da ikek vi er spesielt snille i forhold til andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at en slik diagnose skulle gjøre noe fra eller til når det kommer til folks personlighet... Allergikere er vel en like samensatt gruppe mennesker som alle andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...