Gå til innhold

Hva er best å gjøre da?

Anbefalte innlegg

Gjest mistenksomheten
Skrevet

Du kan godt få si at du er psykisk syk, men likefullt må en til enhver tid ta de grep som gjør at psykisk eller fysisk helsetilstand er best mulig.

Fått hjelp i mange år, blir litt bedre, så verre, litt bedre, så verre, nå vil jeg ha sånn time-out!

Spørmålet forsvant visst egentlig, noen som vet?

Fortsetter under...

Gjest mistenksomheten
Skrevet

Du kan glatt legge deg ned å si at du er syk;)

Gjør jo pokker så vondt, så greier ikke ligge heller. Greier egentlig ingenting, totalt mislykket menneske.

Gjest mistenksomheten
Skrevet

Da bør du kanskje gå opp i dose, om du ikke går på en veldig høy en allerede. Eller legen din kan vurdere om du bør bytte til et annet AP.

Jeg tror jeg uansett ville tenkt at det virker, men at du har en så dårlig periode at det ikke virker tilstrekkelig for deg. Hadde du ikke gått på noe, hadde det nok vært enda verre.

Hold fast i håpet at doseendring eller medisinbytte kan hjelpe deg.

Har økt og økt dosen, men jeg er blitt verre. Så denne medisinen har jeg ikke lenger noe tro på. Drittmedisin.

Gjest mistenksomheten
Skrevet

Det går an,tro meg!

Men det må du vel finne ut av selv ;-)

Ja, jeg jobber med tankene hele dagen lang, hadde jeg bare ikke hatt så vondt. Det hjelper vel egentlig lite å skrive her også, sutre,sutre.

Gjest mistenksomh.
Skrevet

Sannsynligvis vil du ha god nytte av en liten/moderat dose antipsykotika.

Spørsmålet forsvant egentlig. Det jeg mente å spørre om var om når jeg blirr verre når jeg er blant folk, er det bedre å la være? Jeg tåler jo ingenting. Men jeg tåler dårlig å være uten folk rundt meg også. Dumt spørsmål, men hva er best når man har det sånn? Må jo leve også, kan jo ikke gjemme meg hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...