Gå til innhold

Skal vi stille klokka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gir alt!
Skrevet

Ja. Bakover, en time

Bakover? Nei tar du nok feil. Den skal en time frem! En god huskeregel er når hagestolene går inn skal klokken frem, og omvendt.

Skrevet

Bakover? Nei tar du nok feil. Den skal en time frem! En god huskeregel er når hagestolene går inn skal klokken frem, og omvendt.

Det er nok du som tar feil her, så huskeregelen din er nok ikke helt god ;-)

Annonse

Gjest klokkelokke
Skrevet

Det er feil, den skal en time tilbake. Det er om våren den skal frem.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva har en frifunnet FRP-mann med at vi skal stille klokka?

Uffda;)))

Nei, det ble jo helt feil likssom. Tror dataen min spiller meg noen puss, for jeg sto på riktig side?

Gjest Gir alt!
Skrevet

Uffda;)))

Nei, det ble jo helt feil likssom. Tror dataen min spiller meg noen puss, for jeg sto på riktig side?

Jeg forstår. For mye rødvin kan gjøre enhver tussete. :)

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk, men jeg trenger ikke hjelp, jeg vet den skal en time frem.

Da er jo alt greit:(

Gjest klokkelokke
Skrevet

Takk, men jeg trenger ikke hjelp, jeg vet den skal en time frem.

Selvsagt . Fader så lei slike trollinnlegg altså

hidi, the scorpion
Skrevet

Selvsagt . Fader så lei slike trollinnlegg altså

He, he like greit jeg sendte feil link. Ellers enig med deg, noen er bare idioter.

Gjest klokkelokke
Skrevet

He, he like greit jeg sendte feil link. Ellers enig med deg, noen er bare idioter.

Ikke sant ;-)

Skrevet

Ja, den skal stilles i natt.

Klokka skal alltid stilles mot nærmeste sommer. Altså om høsten skal den stilles bakover, og om våren framover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...