Gå til innhold

Til dere som bor i et leilighetskompleks

Gjest Hey hey hey
 Del

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

henrikke71

Jeg bor i leilighetskompleks og har en nabo som hører musikk så høyt HUN vil. I tillegg til å trampe takten i gulvet med stilletter (hun bor over oss). Lar seg ikke skremme av politiet engang.

Så jeg gleder meg VELDIG til å flytte i hus og nyte stillheten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hey hey hey

Jeg bor i leilighetskompleks og har en nabo som hører musikk så høyt HUN vil. I tillegg til å trampe takten i gulvet med stilletter (hun bor over oss). Lar seg ikke skremme av politiet engang.

Så jeg gleder meg VELDIG til å flytte i hus og nyte stillheten:-)

Var jo en type som ble fratatt stereo-anlegget etter gjentatte advarsler han ikke rettet seg etter. Politiet burde kunne gjøre det samme med ditt problemٳ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henrikke71

Var jo en type som ble fratatt stereo-anlegget etter gjentatte advarsler han ikke rettet seg etter. Politiet burde kunne gjøre det samme med ditt problemٳ

Vi prøvde veldig høflig å gå opp og be henne om å ta litt hensyn, på en pen måte, dette var andre torsdag i trekk hvor hun holdt fest. Hun er bare ikke typen man kan kommunisere med.

Det virker som verden omkring henne ikke eksisterer. Vi eksisterer ikke, dermed kan hun bare drive på som hun vil. Forferdelig tenåringsjente, sjarmerende utenpå, men et svin innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hey hey hey

Vi prøvde veldig høflig å gå opp og be henne om å ta litt hensyn, på en pen måte, dette var andre torsdag i trekk hvor hun holdt fest. Hun er bare ikke typen man kan kommunisere med.

Det virker som verden omkring henne ikke eksisterer. Vi eksisterer ikke, dermed kan hun bare drive på som hun vil. Forferdelig tenåringsjente, sjarmerende utenpå, men et svin innvendig.

Har på følelsen at de fleste tenåringsjenter er slik i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henrikke71

Har på følelsen at de fleste tenåringsjenter er slik i dag?

Jeg tørr ikke si det høyt, er redd for å høres ut som de gamle som jeg selv kritiserte når jeg var ung. "Ja, de unge i dag, de driver ikke annet enn dank". Kanskje er det bare meg som er blitt gammal og kynisk8-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hey hey hey

Jeg tørr ikke si det høyt, er redd for å høres ut som de gamle som jeg selv kritiserte når jeg var ung. "Ja, de unge i dag, de driver ikke annet enn dank". Kanskje er det bare meg som er blitt gammal og kynisk8-)

Det er ikke feil å si. Ungdommen på 70-tallet, eller 80-tallet, eller før der var helt annerledes enn i dag. I dag er det "jeg" som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henrikke71

Det er ikke feil å si. Ungdommen på 70-tallet, eller 80-tallet, eller før der var helt annerledes enn i dag. I dag er det "jeg" som gjelder.

Ja, du har nok dessverre rett i det. Jeg studerer igjen, og går i en klasse med folk omkring 20. Det er en helt annen selvtillit de unge har i dag enn tidligere. Det er veldig mye "Se meg, se meg!". Det er flott å ha selvtillit i ung alder, men ydmykhet er heller ikke så dårlig å ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hey hey hey

Ja, du har nok dessverre rett i det. Jeg studerer igjen, og går i en klasse med folk omkring 20. Det er en helt annen selvtillit de unge har i dag enn tidligere. Det er veldig mye "Se meg, se meg!". Det er flott å ha selvtillit i ung alder, men ydmykhet er heller ikke så dårlig å ha...

Det du sier bekreftes her: http://www.dn.no/student/article1664477.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

henrikke71

Det du sier bekreftes her: http://www.dn.no/student/article1664477.ece

Velkommen til voksenverden om et par år sier jeg bare;-) Blir spennende å se hva som skjer med dem når de kommer ut på arbeidsmarkedet, til real life arbeidsgivere. Sikkert lurt å utdanne seg som psykolog da, de får hvertfall mye å gjøre i årene fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...