Gjest Hey hey hey Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Savner dere å spille musikk så høyt dere vil? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg bor i leilighetskompleks og har en nabo som hører musikk så høyt HUN vil. I tillegg til å trampe takten i gulvet med stilletter (hun bor over oss). Lar seg ikke skremme av politiet engang. Så jeg gleder meg VELDIG til å flytte i hus og nyte stillheten:-) 0 Siter
Gjest Hey hey hey Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Ja! Hehe, det forstår jeg!¡!¡!¡! 0 Siter
Gjest Hey hey hey Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg bor i leilighetskompleks og har en nabo som hører musikk så høyt HUN vil. I tillegg til å trampe takten i gulvet med stilletter (hun bor over oss). Lar seg ikke skremme av politiet engang. Så jeg gleder meg VELDIG til å flytte i hus og nyte stillheten:-) Var jo en type som ble fratatt stereo-anlegget etter gjentatte advarsler han ikke rettet seg etter. Politiet burde kunne gjøre det samme med ditt problemٳ 0 Siter
henrikke71 Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Var jo en type som ble fratatt stereo-anlegget etter gjentatte advarsler han ikke rettet seg etter. Politiet burde kunne gjøre det samme med ditt problemٳ Vi prøvde veldig høflig å gå opp og be henne om å ta litt hensyn, på en pen måte, dette var andre torsdag i trekk hvor hun holdt fest. Hun er bare ikke typen man kan kommunisere med. Det virker som verden omkring henne ikke eksisterer. Vi eksisterer ikke, dermed kan hun bare drive på som hun vil. Forferdelig tenåringsjente, sjarmerende utenpå, men et svin innvendig. 0 Siter
Gjest Hey hey hey Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Vi prøvde veldig høflig å gå opp og be henne om å ta litt hensyn, på en pen måte, dette var andre torsdag i trekk hvor hun holdt fest. Hun er bare ikke typen man kan kommunisere med. Det virker som verden omkring henne ikke eksisterer. Vi eksisterer ikke, dermed kan hun bare drive på som hun vil. Forferdelig tenåringsjente, sjarmerende utenpå, men et svin innvendig. Har på følelsen at de fleste tenåringsjenter er slik i dag? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Har på følelsen at de fleste tenåringsjenter er slik i dag? Jeg tørr ikke si det høyt, er redd for å høres ut som de gamle som jeg selv kritiserte når jeg var ung. "Ja, de unge i dag, de driver ikke annet enn dank". Kanskje er det bare meg som er blitt gammal og kynisk8-) 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Har på følelsen at de fleste tenåringsjenter er slik i dag? Det tror jeg du har rett i;) 0 Siter
Gjest Hey hey hey Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg tørr ikke si det høyt, er redd for å høres ut som de gamle som jeg selv kritiserte når jeg var ung. "Ja, de unge i dag, de driver ikke annet enn dank". Kanskje er det bare meg som er blitt gammal og kynisk8-) Det er ikke feil å si. Ungdommen på 70-tallet, eller 80-tallet, eller før der var helt annerledes enn i dag. I dag er det "jeg" som gjelder. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Det er ikke feil å si. Ungdommen på 70-tallet, eller 80-tallet, eller før der var helt annerledes enn i dag. I dag er det "jeg" som gjelder. Ja, du har nok dessverre rett i det. Jeg studerer igjen, og går i en klasse med folk omkring 20. Det er en helt annen selvtillit de unge har i dag enn tidligere. Det er veldig mye "Se meg, se meg!". Det er flott å ha selvtillit i ung alder, men ydmykhet er heller ikke så dårlig å ha... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Har på følelsen at de fleste tenåringsjenter er slik i dag? Kjenner du mange tenåringsjenter godt? 0 Siter
Gjest Hey hey hey Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Ja, du har nok dessverre rett i det. Jeg studerer igjen, og går i en klasse med folk omkring 20. Det er en helt annen selvtillit de unge har i dag enn tidligere. Det er veldig mye "Se meg, se meg!". Det er flott å ha selvtillit i ung alder, men ydmykhet er heller ikke så dårlig å ha... Det du sier bekreftes her: http://www.dn.no/student/article1664477.ece 0 Siter
Gjest Hey hey hey Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Kjenner du mange tenåringsjenter godt? http://hubpages.com/hub/Spoiled-Generation-Y 0 Siter
henrikke71 Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Det du sier bekreftes her: http://www.dn.no/student/article1664477.ece Velkommen til voksenverden om et par år sier jeg bare;-) Blir spennende å se hva som skjer med dem når de kommer ut på arbeidsmarkedet, til real life arbeidsgivere. Sikkert lurt å utdanne seg som psykolog da, de får hvertfall mye å gjøre i årene fremover. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 http://hubpages.com/hub/Spoiled-Generation-Y Så du kjenner med andre ord ingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.