Gå til innhold

Yrke


Gjest Håper på svar fra dere

Anbefalte innlegg

Gjest Håper på svar fra dere

Jeg ble utdannet farmasøyt for ikke så lenge siden, men kunne tenke meg å prøve meg i en litt annen bransje for en stund. Vil det være vanskelig å gå tilbake til farmasøyt yrket, med tanke på å få jobb f.eks ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Host host

Det vil jeg tro. Arbeidsgiver: Fikk du ikke jobb som farmasøyt etter utdannelsen? Søker: Ehhh, jeg hadde ikke så lyst til å jobbe som det da. Arbeidsgiver: Ok, hvorfor vil du det nå da?

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

På et generelt grunnlag vil jeg tro at om en arbeidsgiver har to farmasøyter å velge mellom, der den ene har jobberfaring mens den andre jobbet med noe annet etter utdannelsen, vil den med jobberfaring prioriteres.

Hvor lett/vankelig det vil være for deg å komme tibake til yrket, har jeg ingen forutsetning for å svare på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel generelt ganske lett å få jobb som farmasøyt (hvis du er villig til å flytte på deg), så med mindre du bare driver dank vil jeg tro du vil få jobb ganske greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...