Gjest Håper på svar fra dere Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg ble utdannet farmasøyt for ikke så lenge siden, men kunne tenke meg å prøve meg i en litt annen bransje for en stund. Vil det være vanskelig å gå tilbake til farmasøyt yrket, med tanke på å få jobb f.eks ? 0 Siter
Gjest Host host Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Det vil jeg tro. Arbeidsgiver: Fikk du ikke jobb som farmasøyt etter utdannelsen? Søker: Ehhh, jeg hadde ikke så lyst til å jobbe som det da. Arbeidsgiver: Ok, hvorfor vil du det nå da? Lykke til! 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 På et generelt grunnlag vil jeg tro at om en arbeidsgiver har to farmasøyter å velge mellom, der den ene har jobberfaring mens den andre jobbet med noe annet etter utdannelsen, vil den med jobberfaring prioriteres. Hvor lett/vankelig det vil være for deg å komme tibake til yrket, har jeg ingen forutsetning for å svare på :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Det er vel generelt ganske lett å få jobb som farmasøyt (hvis du er villig til å flytte på deg), så med mindre du bare driver dank vil jeg tro du vil få jobb ganske greit 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.