Gå til innhold

Sløv helg


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest me et moi

God bedring til deg :) Håper du er bedre i dag.

Ellers så tror jeg at både voksne og barn har sunt av noen "sløve" helger innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God bedring til deg :) Håper du er bedre i dag.

Ellers så tror jeg at både voksne og barn har sunt av noen "sløve" helger innimellom ;)

Takk for det!

Jeg sov godt i natt, og sov lenge. Sløvet lenge her i formiddag. tok meg sammen og ryddet tøy en drøy halvtime - men nå pipler svetten igjen :-(

Men vi må ut en liten tur og lufte oss nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Har du lest bøkene om Arn? Jeg syntes de var veldig spennende, og lærte mye om både Sverige og landene i midt-Østen (og kulturen) der på 1100-tallet.

Historie og kultur i en smekk :-)

Nei, hva heter forfatteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jan Guillou - http://no.wikipedia.org/wiki/Jan_Guillou

Står oppført nede på siden de fire bøkene om Arn + etterkommerne (en trilogi om Arn + en fjerde bok om etterkommerne).

Jeg ble helt hekta her for to år siden da jeg leste dem :-)

Takk:-) Jeg skal sette de opp på lista mi. Akkurat nå har jeg nok lesestoff for en stund som jeg har ambisjoner om å komme gjennom på en begrenset tid. Tiden går for fort for meg.

Men jeg tror disse bøkene er noe for meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:-) Jeg skal sette de opp på lista mi. Akkurat nå har jeg nok lesestoff for en stund som jeg har ambisjoner om å komme gjennom på en begrenset tid. Tiden går for fort for meg.

Men jeg tror disse bøkene er noe for meg:-)

Ja, begynn på den første - og du er hekta!

Si i fra dersom du leser dem da :-)

Jeg har akkurat oppdaget Camilla (?) Läckberg, og har lest to av hennes bøker (krim) de siste ukene. Veldig fengslende bøker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Ja, begynn på den første - og du er hekta!

Si i fra dersom du leser dem da :-)

Jeg har akkurat oppdaget Camilla (?) Läckberg, og har lest to av hennes bøker (krim) de siste ukene. Veldig fengslende bøker!

Det blir nok flere måneder frem i tid, men jeg skal prøve huske å si fra:-)

Den siste du nevner står jeg over. Jeg er ikke så glad i krim:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...