Gå til innhold

Hah!


Gjest ikke sant?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sant?

Ser man det, ser man det... Overrasket over at jeg har vært "snill" her på forumet den aller aller siste tiden.

Håper jeg fortsetter slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det har jeg ingen tro på :). Bare vonde mennesker uten medisiner der ut jo :-)

Forstår, men jeg er stygt redd for at det finnes medisiner som kan kurere ondskap, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår, men jeg er stygt redd for at det finnes medisiner som kan kurere ondskap, dessverre.

Det finnes mange forskjellige typer ondskap i verden. Noen virker medisiner på, andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sant?

Forstår, men jeg er stygt redd for at det finnes medisiner som kan kurere ondskap, dessverre.

Hvorfor er det "dessverre"? Er ikke det bra da? At det finnes medisiner som kan kurere ondskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det "dessverre"? Er ikke det bra da? At det finnes medisiner som kan kurere ondskap?

Mente nok at "ikke" medisiner kan kurere onskap. Men kansje at det kan hjelpe noen til å begå onde handlinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det "dessverre"? Er ikke det bra da? At det finnes medisiner som kan kurere ondskap?

Nå er jeg hvis litt trett nå, for jeg mente at medisiner kan nok hjelpe til å forhinde onskap for noen, men at onskap er først og fremst et moralsk spørsmål, ikke et medisinsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig.... :-)

Tror du det er medisinene som gjør deg til et bedre menneske, eller tror du at medisinene hjelper deg til å fungere mer normalt, så defor er du snillere. eller at de sløver deg slik at du ikke orker å tenke på å gjøre noe galt ?

Et langt spørsmål, men jeg tror at alt dette kan virke inn på alle og en hver av oss på forskjellige måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sant?

Tror du det er medisinene som gjør deg til et bedre menneske, eller tror du at medisinene hjelper deg til å fungere mer normalt, så defor er du snillere. eller at de sløver deg slik at du ikke orker å tenke på å gjøre noe galt ?

Et langt spørsmål, men jeg tror at alt dette kan virke inn på alle og en hver av oss på forskjellige måter.

Jeg tror at medisiner kan hjelpe meg (og andre) til å fungere mer normalt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at medisiner kan hjelpe meg (og andre) til å fungere mer normalt. :-)

Jas, det må være den viktigste grunnen. Fint for deg at du føler det slik. Det må vel være hensikten med all medisinbruk, at en skal fungerer mest mulig normalt, og derfor blir det lettere å gjøre det en ønsker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange forskjellige typer ondskap i verden. Noen virker medisiner på, andre ikke.

Tror du det hadde hjulpet å gi Hitler medisiner, at han vill blitt et annet eller bedre menneske ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstlyng

Tror du det hadde hjulpet å gi Hitler medisiner, at han vill blitt et annet eller bedre menneske ?

Hitler måtte hatt så mye medisiner at han verken greide å snakke eller handle..helst enda litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hitler måtte hatt så mye medisiner at han verken greide å snakke eller handle..helst enda litt til.

Ja, han var nok viljesterk på en gal måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han var nok viljesterk på en gal måte

Ja, han var nok det:-))) Jeg blir litt sliten av dine utallige naive spørsmål og konklusjoner. Er ikke du en godt voksen mann??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han var nok det:-))) Jeg blir litt sliten av dine utallige naive spørsmål og konklusjoner. Er ikke du en godt voksen mann??

Jo, beklager hvis jeg tretter deg, men slik virker hjernen min, men tenker du på noe spesielt , siden du neevner dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han var nok det:-))) Jeg blir litt sliten av dine utallige naive spørsmål og konklusjoner. Er ikke du en godt voksen mann??

I går så hadde jag flere slurvefeil på denne tråden her, ikke rart at du blir trett bare av det. Tenker på å lett det er å oppfatte de skrevne ord feil. Ta f.eks. utrykket : " Vent, ikke skyt han, eller "vent ikke, skyt han" Akkurat det samme ordene men to helt forskjellige betydninger p.g.a. et komma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...