Gå til innhold

merker man alltid en hypomani?


Gjest fortvilet arbeidstaker

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet arbeidstaker

Jeg er så forvirret. Har hørt at jeg har gjort rare ting, men har ikke visst om det selv. Har følt meg deprimert en periode og har hatt mye tankekjør. Har ikke selv følt at min vurderingsevne har vært dårlig, og ingen har sagt noe til meg.

Kan man være hypoman uten at de klassiske tegnene som eufori, gira, rusa er til stede?

Og hvorfor er det ingen som har grepet inn hvis jeg har vært så ustabil og tatt rare beslutninger. Jeg jobber tross alt med sårbare mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags rare ting da? Det ville jeg først ha fått rede på hvis jeg var deg.

Jeg vet at man kan være deprimert og hypoman samtidig. Det kalles blandet episode og er fryktelig slitsomt. Jeg tror en hypoman episode kan arte seg litt forskjellig fra gang til gang alt ettersom hvordan man har det ellers. Er man i utgangspunktet stresset vil kanskje en hypomani først og fremst gi seg utslag i mer intens stress. Jeg vet ikke. Bare et forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...