Gå til innhold

Advarer!


Gjest Nok av onde mennesker

Anbefalte innlegg

Gjest Nok av onde mennesker

Vær klar over at her må man regne med svar fra psykoater også som kun vil psyke deg enda mere ned. Jeg brøt sammen, gråt og fikk ikke sove etter et svar jeg fikk. Ønsker ikke å gå i detalj. Til slutt måtte jeg bare si til meg selv at på et sånnt sted finnes desverre ondskapsfulle mennesker. Når en sliter tungt som her bør en kun snakke med profesjonelle mennesker og mennesker som vil en bare vel. En kan være psykisk nedkjørt og noen liker da tydligvis godt å kjøre andre enda mere ned i grøfta p.g.a. ondskapsfullhet. Verden er ikke så god som vi håper.Så jeg advarer, ikke gjør det samme som meg, be evt. kun om råd fra samlivseksperten om du ikke føler deg sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...