Gå til innhold

Er angst hos schizofrene anderledes enn vanlig?


serenity777

Anbefalte innlegg

Lurer på dette. Har mye angst, igrunn det som stopper meg fra å være ett produktivt menneske. Ikke schizofrenien, den er under medisinsk kontroll. Men angsten den blir jeg ikke kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Individuelt tror jeg

Det er sikkert like mange svar som det er schizofrene tipper jeg. Er schizofren og har ikke angst. Men hadde en del uro tidligere. Det har blitt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert like mange svar som det er schizofrene tipper jeg. Er schizofren og har ikke angst. Men hadde en del uro tidligere. Det har blitt borte.

Hvordan ble det borte? Medisiner/terapi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Individuelt tror jeg

Hvordan ble det borte? Medisiner/terapi?

Det forsvant etter at jeg helt hadde sluttet og jobbe og laget meg et rolig og stabilt liv. Nå fungerer jeg mentalt bedre enn jeg har gjort hele mitt liv. Det var behandleren min som anbefalte meg å søke uføre, jeg kjempet imot i flere år men behandleren hadde rett. Glad for at det endte med trygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forsvant etter at jeg helt hadde sluttet og jobbe og laget meg et rolig og stabilt liv. Nå fungerer jeg mentalt bedre enn jeg har gjort hele mitt liv. Det var behandleren min som anbefalte meg å søke uføre, jeg kjempet imot i flere år men behandleren hadde rett. Glad for at det endte med trygd.

Hyggelig å høre :o) Godt at det finnes gode medspillere som hjelper til med å finne den riktige veien fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre :o) Godt at det finnes gode medspillere som hjelper til med å finne den riktige veien fremover.

Ja det gjorde enormt stor forskjell for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...