Gå til innhold

høst og depresjon---


Gjest deppa.. litt---

Anbefalte innlegg

Gjest deppa.. litt---

Ja ja, da er høsten her igjen og jeg er umotivert, sliten, uopplagt, trist, lei og har lyst til a rømme--

Jeg har nok en depresjon, men tror ikke på å ta medisiner, det går sikkert over...

Huff alle disse små elementene har snøret seg sammen, savnet av kjæresten min som er i utlandet nå, bekyring for fryktelig dårlig økonomi, trøstespising... osv

Jeg går på jobb, setter på en maske, ingen ser på meg at jeg er trist.. Jeg kommer hjem, prøver å holde maska men sprekker noen ganger.

Jeg orker bare å sove, spise, sove... Ikke noe til fritid...

Har smerter i underlivet men tør ikke gå til legen... Har time nå på fredag og gruer meg, men det er på høy tid at jeg drar... Har hatt celleforandring i livmor halsen før og nå er det 4 år siden jeg var til kontroll...

Jeg har cyste på hypofysen, men tar ikke medisiner.. Jeg hater medisiner, har blitt feil medisinert før innen psykiatrien og klarer ikke ta flere tabletter om dagen hver dag..

Og nå har kusinen min fått kreft og vi har så mye kreft i familien... jeg er litt redd..

Kjenner det er lett å sette seg i offer rollen for tiden.. vil synes synd ppå meg selv... VIl motstå dette.

Så jeg skal gøre mitt for å ta helsen min i egne hender...

Jeg skal ta med en huske liste til lege timen og så får jeg se..

jaja.-- godt å lette hjertet litt her inne..

Det snur vel snart når jeg foandrer tanke og handle måte... Lurer igjen på om jeg trenger hjelp, men til syvende og sist har jeg hatt så forferdelig lite utbytte av behandling... Så jeg får vel ta det en dag om gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest deppa.. litt---

Jeg synes du høres ut som en god kanditat til terapilyslampe.

hmmm.... Men kan jeg søke om det via fastlegen? Jeg har hørt de er veldig dyre i innkjøp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solkinn

hmmm.... Men kan jeg søke om det via fastlegen? Jeg har hørt de er veldig dyre i innkjøp...

Nei, den må du nok kjøpe selv. Rundt 2000 kroner, men om en har pengene vel verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest er sliten

hmmm.... Men kan jeg søke om det via fastlegen? Jeg har hørt de er veldig dyre i innkjøp...

Den lampen kan kjøpes til ca kr 500.- på Europris. Vet ikke om kvaliteten er den samme, men den virker ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...