Gjest deppa.. litt--- 0 0 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja ja, da er høsten her igjen og jeg er umotivert, sliten, uopplagt, trist, lei og har lyst til a rømme-- Jeg har nok en depresjon, men tror ikke på å ta medisiner, det går sikkert over... Huff alle disse små elementene har snøret seg sammen, savnet av kjæresten min som er i utlandet nå, bekyring for fryktelig dårlig økonomi, trøstespising... osv Jeg går på jobb, setter på en maske, ingen ser på meg at jeg er trist.. Jeg kommer hjem, prøver å holde maska men sprekker noen ganger. Jeg orker bare å sove, spise, sove... Ikke noe til fritid... Har smerter i underlivet men tør ikke gå til legen... Har time nå på fredag og gruer meg, men det er på høy tid at jeg drar... Har hatt celleforandring i livmor halsen før og nå er det 4 år siden jeg var til kontroll... Jeg har cyste på hypofysen, men tar ikke medisiner.. Jeg hater medisiner, har blitt feil medisinert før innen psykiatrien og klarer ikke ta flere tabletter om dagen hver dag.. Og nå har kusinen min fått kreft og vi har så mye kreft i familien... jeg er litt redd.. Kjenner det er lett å sette seg i offer rollen for tiden.. vil synes synd ppå meg selv... VIl motstå dette. Så jeg skal gøre mitt for å ta helsen min i egne hender... Jeg skal ta med en huske liste til lege timen og så får jeg se.. jaja.-- godt å lette hjertet litt her inne.. Det snur vel snart når jeg foandrer tanke og handle måte... Lurer igjen på om jeg trenger hjelp, men til syvende og sist har jeg hatt så forferdelig lite utbytte av behandling... Så jeg får vel ta det en dag om gangen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solkinn 0 0 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg synes du høres ut som en god kanditat til terapilyslampe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solkinn 0 0 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg synes du høres ut som en god kanditat til terapilyslampe. lysterapilampe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest deppa.. litt--- 0 0 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg synes du høres ut som en god kanditat til terapilyslampe. hmmm.... Men kan jeg søke om det via fastlegen? Jeg har hørt de er veldig dyre i innkjøp... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solkinn 0 0 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hmmm.... Men kan jeg søke om det via fastlegen? Jeg har hørt de er veldig dyre i innkjøp... Nei, den må du nok kjøpe selv. Rundt 2000 kroner, men om en har pengene vel verdt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er sliten 0 0 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hmmm.... Men kan jeg søke om det via fastlegen? Jeg har hørt de er veldig dyre i innkjøp... Den lampen kan kjøpes til ca kr 500.- på Europris. Vet ikke om kvaliteten er den samme, men den virker ihvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.