Gondor 4 750 517 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er så mye snakk om å ta seg sammen, holde ut, være sterk, det går over, ting kunne vært verre osv. Er det ikke i tiden å ha behov for andre? Kanskje det ikke bestandig er nødvendig med terapi men heller at noen gir en en god klem? At noen holder en, stryker en over kinnet, sier at de er glad i oss, sier at alt skal gå bra? Det ligger mye helbredelse i en varm omfavnelse. Er ikke kjærlighet og omtanke det vi alle lengter etter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben 3 312 118 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kloke ord... ) Ja, det er nok det vi i bunn og grunn lengter etter. Varm hilsen til deg, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tordensky 0 0 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er det noen som tilbyr meg en klem i kveld så slår jeg. Kommer sikkert an på hvilket humør man er i. Hver til sin tid, spør du meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syk i dag. 0 0 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nei takk, jeg trenger medisiner og terapi, ikke klemmer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 987 401 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er faktisk helt enig med deg. Jeg tror at folk kan bli syke uten fysisk kontakt og omsorg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjør det vel? 0 0 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Joa, fint med klemmer, omsorg og omtanke. Men det helbreder vel ingen sykdom? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maniana 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tror alle trenger omtanke når man er syk,ellers blir man iallefall verre. (snakker av erfaring). Og man vet jo at uten omsorg og kjærlighet går det ille med barn,de trenger det fra de er født. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.