Gjest Anonym bruker 0 0 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er en voksen kvinne i en alder av 52 år og er fedig med overgangsalderen, men jeg er en enke med ny kjæreste og vi ønsker oss gjerne et barn sammen, er dette mulig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tordensky 0 0 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har du tenkt på at det stakkart barnet vil få veldig gamle foreldre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest innse at toget har gått 0 0 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har du tenkt på at det stakkart barnet vil få veldig gamle foreldre? Ikke hvis elskeren hennes er 30... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 29 089 4 380 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Forutsatt at du ikke tuller (du bør forresten ikke skrive under med fullt navn her, ref. innlegget lenger opp): Tror ikke du får noen norsk lege til å gi deg den nødvendige behandlingen. Det har vært noen tilfeller i sør-Europa - tror det er i Spania, Italia eller deromkring - av mødre som har fått barn mens de selv var i 60-årene. Men det er jo vanligvis eggdonasjon med i bildet, og sånne triks er ikke lov her i landet. Er det ingen av dere som har voksne barn, slik at det er noen barnebarn i vente snart? Jeg fikk selv minstemann da jeg var nesten 40, men jeg synes ikke tanken på en tenåring i huset når jeg selv nærmer meg 70 år, er tiltrekkende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.