Gå til innhold

Fastlege- bosted.


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan beholde den du har, du trenger ikke ha fastlege i kommunen du bor. Jeg har fastlege i kommunen hvor jeg jobber, ikke i kommunen der jeg bor, det er til og med forskjellige fylker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Du kan beholde den du har, du trenger ikke ha fastlege i kommunen du bor. Jeg har fastlege i kommunen hvor jeg jobber, ikke i kommunen der jeg bor, det er til og med forskjellige fylker.

For jeg har ikke foreløbig meldt adresseforandring til folkeregisteret. Men vil gjerne endre adresse hos fastlegen. Går det bra? Skal bestille henvisning hos spesialist, og vil gjerne ha innkallelse hit jeg bor nå, og ikke til foreldrene mine. Litt tungvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jeg har ikke foreløbig meldt adresseforandring til folkeregisteret. Men vil gjerne endre adresse hos fastlegen. Går det bra? Skal bestille henvisning hos spesialist, og vil gjerne ha innkallelse hit jeg bor nå, og ikke til foreldrene mine. Litt tungvint.

Jeg regner med at det går bra, spør legen. Da jeg studerte hadde jeg jo lege på studiestedet og ble også behandlet på sykehus i studiebyen. Alle papirer ble sendt til hybe-adressen min. Men dette er jo ca. 6 millioner år siden (ifølge min 9 år gamle sønn), så det kan jo ha blitt andre regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Jeg regner med at det går bra, spør legen. Da jeg studerte hadde jeg jo lege på studiestedet og ble også behandlet på sykehus i studiebyen. Alle papirer ble sendt til hybe-adressen min. Men dette er jo ca. 6 millioner år siden (ifølge min 9 år gamle sønn), så det kan jo ha blitt andre regler.

Det gikk visst greit :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...