candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvis man flytter fra en kommune til en annen, må man da også bytte fastlege? Eller kan man beholde den man har for det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Detaind 114 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Man må ikke bytte fastlege, du kan beholde den du har. Men du får en ekstra byttemulighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV 4 709 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Du kan beholde den du har, du trenger ikke ha fastlege i kommunen du bor. Jeg har fastlege i kommunen hvor jeg jobber, ikke i kommunen der jeg bor, det er til og med forskjellige fylker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Man må ikke bytte fastlege, du kan beholde den du har. Men du får en ekstra byttemulighet. Takk for svar ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Du kan beholde den du har, du trenger ikke ha fastlege i kommunen du bor. Jeg har fastlege i kommunen hvor jeg jobber, ikke i kommunen der jeg bor, det er til og med forskjellige fylker. For jeg har ikke foreløbig meldt adresseforandring til folkeregisteret. Men vil gjerne endre adresse hos fastlegen. Går det bra? Skal bestille henvisning hos spesialist, og vil gjerne ha innkallelse hit jeg bor nå, og ikke til foreldrene mine. Litt tungvint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV 4 709 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 For jeg har ikke foreløbig meldt adresseforandring til folkeregisteret. Men vil gjerne endre adresse hos fastlegen. Går det bra? Skal bestille henvisning hos spesialist, og vil gjerne ha innkallelse hit jeg bor nå, og ikke til foreldrene mine. Litt tungvint. Jeg regner med at det går bra, spør legen. Da jeg studerte hadde jeg jo lege på studiestedet og ble også behandlet på sykehus i studiebyen. Alle papirer ble sendt til hybe-adressen min. Men dette er jo ca. 6 millioner år siden (ifølge min 9 år gamle sønn), så det kan jo ha blitt andre regler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg regner med at det går bra, spør legen. Da jeg studerte hadde jeg jo lege på studiestedet og ble også behandlet på sykehus i studiebyen. Alle papirer ble sendt til hybe-adressen min. Men dette er jo ca. 6 millioner år siden (ifølge min 9 år gamle sønn), så det kan jo ha blitt andre regler. Det gikk visst greit ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.