Gå til innhold

Tanker i natten


Gjest Nattkatten

Anbefalte innlegg

Gjest Nattkatten

Jeg tror jeg står ved et viktig veikryss når det gjelder jobb. Skal jeg fortsette eller skal jeg finne noe annet?

Nifst å forlate noe trygt og sikkert, men en arbeidsplass som det siste halve året har gitt meg utallige frustrasjoner og oppgitthet, over konflikter og samarbeidsproblemer som jeg ikke ser noen ende på. Likevel - det blir trist å forlate en idé som jeg har tro på, og som virkelig kan vokse i fremtiden - med den rette strategien og de rette lederne. Trist å forlate gode kollegaer.

MEN - kanskje det kan være sunt for meg personlig å finne et annet bein å stå på - at jeg kan duge til andre ting her i verden enn det jeg har gjort de siste årene? Kanskje kan jeg utvikle sider av meg selv på en bedre måte et nytt sted i stedet for der jeg er nå?

Det er så usikkert og vanskelig, Tør jeg slutte? Våger jeg fortsette der jeg er nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...