Gå til innhold

uteblitt mens og kraftig soppinfeksjon


caliente

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hadde ubeskyttet sex i slutten av uke 35,da hadde jeg også menstrasjon ( På slutten av den) dette i lag med en type jeg rota litt med i den perioden,og det var slutt mellom meg og kjæresten. Meg og kjæresten kom sammen igjen i beg av september..

Fikk mensen igjen på akkurat den dagen den skulle komme neste mnd ( Uke 39) og den varte i 6 dager som normalt.

Hadde så ubeskyttet sex med min kjæreste i mens uken og han kom i meg da. hadde også ubeskyttet sex igjen i uke 41 hvor han også kom i meg.

Nå sitter jeg her med en kraftig soppinfeksjon,og mensen er ikke kommet. jeg skulle hatt mensen den 20 oktober.

Har tatt 2 tester,men begge er negative. Kan det være stress,bekymringer for at jeg er gravid som gjør at den ikke er kommet? Har ingen tegn på svangerskap( har 4 barn fra før,så kjenner til tegna)

er så redd for at jeg er gravid og ikke vet om det er han typen jeg rota litt med,eller om det er kjæresten min sin.

hjeeeelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...