Gjest høstlyng 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 http://www.forskning.no/artikler/2006/november/1163489375.7 Blir menn virkelig sykere enn oss damer eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello 4 604 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Både min eks og min samboer blir "mye sykere" enn meg når vi lider av samme ting ) Mannfolka syter mest ja.. helt klart. Samboern min blir veldig pleietrengende når han er syk, mens jeg klarer meg sjøl og sover mye. Kanskje de har mer vondt i "vil-ikken" også..? Gud vet! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Både min eks og min samboer blir "mye sykere" enn meg når vi lider av samme ting ) Mannfolka syter mest ja.. helt klart. Samboern min blir veldig pleietrengende når han er syk, mens jeg klarer meg sjøl og sover mye. Kanskje de har mer vondt i "vil-ikken" også..? Gud vet! ) For meg er det veldig lett å finne ut hvor syk mannen er. Skal jeg hente ditt og datt, riste puter, lukke opp og igjen vinduer ++++ er det ikke så farlig. Er han ordentlig syk derimot er han bare helt borte og vil være i fred. Da er det på tid å ringe legen. Sist viste det seg å være lungebetennelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.