Gå til innhold

Jeg er sint


Gjest og bipolar

Anbefalte innlegg

Gjest og bipolar

Har lyst til å velte alt, gnage i stykker sofaen, jeg er så sinna!

Har energi nok til å levere strøm i et år. Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...skaffer deg en leveranseavtale med et kraftselskap, slik at du kan tjene noen kroner på all overskuddsenergien din...

Når jeg har det sånn, dog uten å være bipolar, så er egentlig vindusvask det eneste som duger. Merkelig nok. Husvask kan også være et alternativ, men vindusvask er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest er bipolar

Liker du å lage, skape ting ? I tilffelle så er det en fin måte å bruke all den energien du har ?

Ja, men jeg har ikke tålmodighet akkurat nå, må gjøre mange ting samtidig. Jeg er på nettet samtidig som jeg ser TV, leser flere bøker, snakker i telefonen.

Men jeg kan jo forsøke, takk for råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg har ikke tålmodighet akkurat nå, må gjøre mange ting samtidig. Jeg er på nettet samtidig som jeg ser TV, leser flere bøker, snakker i telefonen.

Men jeg kan jo forsøke, takk for råd :)

Ja, det er mye en kan gjøre, men hvis du fortsatt har mye innestengt energi, og er fortsatt "sint", ja så er det et forsøk verd :-) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deprimert58

Ja, men jeg har ikke tålmodighet akkurat nå, må gjøre mange ting samtidig. Jeg er på nettet samtidig som jeg ser TV, leser flere bøker, snakker i telefonen.

Men jeg kan jo forsøke, takk for råd :)

Hva med å gå en lang tur? Løpe om du vil? Prøv å snakke med noen om det så bare er naboen eller dama på rimi.Mye frustrasjon kan komme ut på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...