Gjest og bipolar 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har lyst til å velte alt, gnage i stykker sofaen, jeg er så sinna! Har energi nok til å levere strøm i et år. Hva gjør jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baise-moi 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Fuck the pain away 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest og bipolar 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Fuck the pain away Det har jeg prøvd, stakkars mann :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark 464 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 ...skaffer deg en leveranseavtale med et kraftselskap, slik at du kan tjene noen kroner på all overskuddsenergien din... Når jeg har det sånn, dog uten å være bipolar, så er egentlig vindusvask det eneste som duger. Merkelig nok. Husvask kan også være et alternativ, men vindusvask er best. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maniana 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Husarbeid! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest og bipolar 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Husarbeid! Hater husarbeid. Løper ute istedet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT 4 244 108 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er du kreativ ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest og bipolar 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er du kreativ ? Hva mener du med det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT 4 244 108 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hva mener du med det? Liker du å lage, skape ting ? I tilffelle så er det en fin måte å bruke all den energien du har ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er bipolar 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Liker du å lage, skape ting ? I tilffelle så er det en fin måte å bruke all den energien du har ? Ja, men jeg har ikke tålmodighet akkurat nå, må gjøre mange ting samtidig. Jeg er på nettet samtidig som jeg ser TV, leser flere bøker, snakker i telefonen. Men jeg kan jo forsøke, takk for råd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT 4 244 108 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, men jeg har ikke tålmodighet akkurat nå, må gjøre mange ting samtidig. Jeg er på nettet samtidig som jeg ser TV, leser flere bøker, snakker i telefonen. Men jeg kan jo forsøke, takk for råd Ja, det er mye en kan gjøre, men hvis du fortsatt har mye innestengt energi, og er fortsatt "sint", ja så er det et forsøk verd :-) Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest deprimert58 0 0 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja, men jeg har ikke tålmodighet akkurat nå, må gjøre mange ting samtidig. Jeg er på nettet samtidig som jeg ser TV, leser flere bøker, snakker i telefonen. Men jeg kan jo forsøke, takk for råd Hva med å gå en lang tur? Løpe om du vil? Prøv å snakke med noen om det så bare er naboen eller dama på rimi.Mye frustrasjon kan komme ut på den måten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei 3 048 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ta deg en joggetur, tren styrke eller gå en tur. Det hjelper sikkert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma 0 0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bak brød. Der kan du denge løs på brøddeigen så mye du lyster. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.