Gjest slankern 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei! Jeg er ei jente på 25 år som ønsker å ta av ca 15 kg. Jeg har funnet ut at en effektiv og grei slanke metode for meg. Den går ut på å bytte ut to måltider om dagen med nestlè babymiddagsglass for baby fra 1 1/5 år. (den inneholder næringsstoffer, grønnsaker, litt kjøtt og inneholder ca 150 ckal). I tilegg til dette, spiser jeg frokost: vann + 1 eple og 1 banan. I tilegg spiser jeg (kanskje litt for mye) middag. Middagen pleier å inneholde grønnsaker + kjøtt. Pga min situasjon som småbarnsmor og fulltidsstudent blir det desverre lite tid til trening. Tror du min diett er skadelig på noen måte? Eller kan jeg fortsette å spise denne kosten med god samvittighet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tror ikke denne kosten er skadelig eller usunn. Hva skal du spise for å holde vekten etter at du har gått ned 15 kg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slankern 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tror ikke denne kosten er skadelig eller usunn. Hva skal du spise for å holde vekten etter at du har gått ned 15 kg? Jeg slanket meg da jeg var 16 år. Da klarte jeg å gå ned til 60 kg, og da spiste jeg så lite at det kanskje kunne blitt skadelig. I tilegg trente jeg ganske mye den gangen. Nå er målet mitt å gå ned til 65 kg (-15 kg). Hvis jeg klarer det på denne dietten, kommer jeg nok til å fortsette med den siden jeg faktisk synes det er veldig greit med et slikt kosthold. jeg tror ikke jeg kommer til å bli undervektig om jeg fortsetter å spise på denne måten? Jeg er 170 cm høy. Jeg er veldig redd vekten bare vil gå rett opp igjen hvis jeg begynner å spise de faste brødmåltidene igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.