Gå til innhold

slanking - diett


Gjest slankern

Anbefalte innlegg

Gjest slankern

Hei! Jeg er ei jente på 25 år som ønsker å ta av ca 15 kg. Jeg har funnet ut at en effektiv og grei slanke metode for meg. Den går ut på å bytte ut to måltider om dagen med nestlè babymiddagsglass for baby fra 1 1/5 år. (den inneholder næringsstoffer, grønnsaker, litt kjøtt og inneholder ca 150 ckal). I tilegg til dette, spiser jeg frokost: vann + 1 eple og 1 banan. I tilegg spiser jeg (kanskje litt for mye) middag. Middagen pleier å inneholde grønnsaker + kjøtt. Pga min situasjon som småbarnsmor og fulltidsstudent blir det desverre lite tid til trening. Tror du min diett er skadelig på noen måte? Eller kan jeg fortsette å spise denne kosten med god samvittighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg tror ikke denne kosten er skadelig eller usunn. Hva skal du spise for å holde vekten etter at du har gått ned 15 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankern

Jeg tror ikke denne kosten er skadelig eller usunn. Hva skal du spise for å holde vekten etter at du har gått ned 15 kg?

Jeg slanket meg da jeg var 16 år. Da klarte jeg å gå ned til 60 kg, og da spiste jeg så lite at det kanskje kunne blitt skadelig. I tilegg trente jeg ganske mye den gangen. Nå er målet mitt å gå ned til 65 kg (-15 kg). Hvis jeg klarer det på denne dietten, kommer jeg nok til å fortsette med den siden jeg faktisk synes det er veldig greit med et slikt kosthold. jeg tror ikke jeg kommer til å bli undervektig om jeg fortsetter å spise på denne måten? Jeg er 170 cm høy.

Jeg er veldig redd vekten bare vil gå rett opp igjen hvis jeg begynner å spise de faste brødmåltidene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...