Gjest helsenordnorge 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jobber 100 % stilling i staten. Når jeg påtar meg å jobbe ekstra en dag, har jeg da krav på 100% overtidsbetaling? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gul dame 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dersom du jobber ekstra for staten så har du krav på overtidsbetaling. Hvis du jobber ekstra andre steder har du ikke det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM 0 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Du har krav på overtid sikkert, men det spørs vel om du har krav på 100%. Dere har sikkert en tariffavtale - hva sier den? Noen steder er overtidsbetalingen styrt etter klokkeslett, andre steder etter antall timer. Det varierer altså. Noen steder forventes det at man ikke får overtid, men avspaserer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni 2 565 0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg jobber i kommunen, der har man krav på 100 % overtid om man tar en ekstravakt i tillegg til 100 % stilling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.